Onzekerheid of toch een serieus probleempje?

Dames,
Ben nu 7 weken zwanger en sinds vrijdagavond wat bloedverlies. Nou spring ik niet meteen in de stress, want eigenlijk iedere keer na de grote boodschap heb ik wat bloedverlies, waarschijnlijk gesprongen adertje door het persen. Let er meer op, en probeer meer ontspannen te gaan zitten.
Maar nu, sinds vrijdagavond elk toiletbezoek rode druppels op wcpapier. Ben ik te druk geweest op mijn werk? Of toch iets anders? Omdat het nu zo lang aanhoudt, begin ik me wat zorgen te maken. Het is helderrood, geen stolsels of iets dergelijks, kleur blijft het zelfde, wordt iets bruiner. Absoluut geen buikkrampen ofzo. Borsten doen nog goed zeer, rare smaak in mijn mond, moe moe en moe, maar toch..... bloedverlies.
Morgen bel ik natuurlijk de verloskundige en ik ga er op aandringen dat ik het zeer prettig zou vinden om snel een echo te krijgen, maar wie weet heeft een van jullie ervaringen, ideeen of suggesties!!

Ik heb eigenlijk geen idee. Weet wel dat bloedverlies vaker voorkomt en dat er vaak niets aan de hand is. Zonder krampen e.d. zou gewoon morgenochtend gelijk bellen en vragen of je gelijk mag komen! Succes!

ik weet het ook niet meis
kan me goed voorstellen dat het je niet lekker zit. leg het morgen uit en zsm een echo eissen. ze kunnen met 7 weken al.genoeg zien.

succes meis en hou ons op.de hoogte!

knuffel,

Ik had heel de week bruin bloed met afvegen en soms heek weinig in mijn verbandje. de verloskundige zei of nog innestelbloeding of een gesprongen bloedvaatje. Als ik helder rood bloed en erge buikkrampen kreeg moest ik weer bellen. Ik heb over twee weken een echo. Begrijp je ongrrustheid
Gr.

Hoihoi
Ik heb vanavond ook licht rode bloed met veel slijm gehad. N u wat minder, schrik er toch ontzettend van. Ik ben nu ook ongeveer 7 weken, morgen vk bellen.
Ik weet het niet stressen, maar ben toch (ook) ongerust.

Gr El.

Vk gebeld, wordt teruggebeld, ben erg benieuwd... Ongerustheid neemt toch wat toe. Verder geen verandering; helderrood, niet veel meer dan enkele druppels elk toiletbezoek, geen krampen, stolsels, etc....

Terug
Bovenaan