onzekerheid over van alles en nog wat

Nou, ik voel me momenteel echt emotioneel labiel. Al die hormonsters doen zulke rare dingen met me. Bij ieder pijntje haal ik de raarste dingen in mijn hoofd en natuurlijk maak ik me zorgen over de baby. Zou alles wel goed zijn, waar komt die rugpijn vandaan, waarom doet mijn buik soms zo zeer, is mijn bloeddruk wel ok???? Om helemaal gek van te worden. Manlief zegt dat ik me druk maak om niks, maar ik heb geen knopje wat je zomaar om kunt zetten. Ik herken het wel van de vorige zwangerschappen, maar onbezorgd genieten kan ik nog niet echt.

Nog meer dames die onzeker zijn???
 
Hier ook een onzekere doos! Komt door mijn eerdere miskraam denk ik..............ben zo bang dat ook dit kleintje me afgenomen zal worden! Pfffff ik moet er niet aan denken. Zeker niet nu één van mijn beste vriendinnen ook zwanger is! (natuurlijk geweldig nieuws en ben heeeeeeeeeeel blij) Het maakt je wel kwetsbaarder........

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx mij
 
Ik ben voor de 1e x zwanger en ben ook zo onzeker als wat. Kan echt om alles janken of enorm uitvallen. Gelukkig weten mijn ouders en schoonouders het.... Verder nog niet verteld. Nu 7 weken. 11aug. intake verlosk.
 
Ook voor mij heel bekend, ik kijk gewoon heel veel tv waarbij je mag huilen, dan is het toegestaan en ben ik het lekker kwijt ;-)
Ik denk dat het wel over gaat, zeker wat betreft de onzekerheid, als we over die 3 maanden heen zijn.
Nog even doorheen dus!
Die pijn komt me ook zo bekend voor, ik denk dat we er dan ook maar aan vast moeten houden dat we het allemaal zo'n beetje hebben.
Rustig aan en dikke knuffel
 
Ik ben bijna 8 weken en ook onzeker hoor.
Ik geniet nog niet echt van de zwangerschap wil eerst weten of er wel wat zit.
Mijn man zegt vaak he mama en daar reageer ik bijna niet op, ik wil eerst een kloppend hartje gezien hebben.


Liefs Kim
 
Maar de mooie tijden gaan natuurlijk nog aanbreken....Volhouden allemaal ;o) HOe verder je bent hoe kleiner de kans op miskraam. Maar ik ken ook mijn paniek hoor, Had zondag opeens een tekenbeet. Maakt me normaal niet uit maar nu tranen met tuiten en ben zelfs naar de 1e hulp gegaan om hem goed te laten verwijderen! Maar nu geen rode kringen op mijn been dus hoeg geen antibiotica gelukkig.

Allemaal kop op straks komt het genieten
 
Terug
Bovenaan