<p>Hallo dames,</p><p>Ik heb een vraagje. Vorige week maandag heb ik voor het eerst positief getest. Uit ongeloof heb ik verschillende testen gedaan gedurende de week en allen met hetzelfde resultaat. Het enige wat mij zorgen baarde was dat het geen dikke vette streep is. Het streepje is telkens duidelijk zichtbaar; maar wordt niet zo donker als de controle streep zeg maar. Zelfs de clear blue digital gaf toen aan zwanger 1-2 weken. Nu heb ik contact gehad al met de verloskundige aangezien ik de afspraak voor het preconceptioneel spreekuur af moest zeggen gezien de positieve tests. zij zegt dat een lichte of donkere streep geen verschil maakt, twee strepen is hoe dan ook positief. wat zijn jullie ervaringen hier mee?</p><p>Tevens heb ik hier en daar last van wat krampend gevoel in de onderrug en onderbuik, niet continue aanwezig en zeker niet zo hevig als tijdens mijn menstruaties. Ook wat pijnlijkere/gevoeligere tepels dan normaal sinds een paar dagen, vooral als ik geen bh aan heb en dan rond loop merk ik het echt.</p><p>Ben vooral opzoek naar ervaringen zodat ik hopelijk nog wat gerustgesteld wordt. <br />Als aanvulling op bovenstaande, het is een beetje onduidelijk maar ik ben ong 3 dagen overtijd op dit moment. Geen enkel teken van bloedverlies vooralsnog. </p>