onzekerheid slaat toe

Hoi dames..

Ik ben niet zo heel erg actief met schrijven hier op het forum.. maar lees wel mee..

Door de hormonen ben ik zo onzeker ben donderdag 11 weken zwanger.

Heb trouwens vandaag een afspraak gemaakt voor een geslachtsbepaling echo.. 24 okt weten we wat het wordt en dan ben ik ook 16w6 dagen zwanger

Het is ook spannend de eerste maanden. Je zal zien dat je in je rol gaat groeien. Maar spanning en angst blijven, je hebt vanaf nu heel je leven de verantwoordelijkheid van een kind. Is niet niks. Ik merkte bij mijn vorige zwangerschap dat ik steeds zekerde werd, maar bleef me angste wel houden. Succes.
Gr.

Hej,

Ben je onzeker over alles of alleen of het goed is? Kan t me goed voorstellen, weet niet of anderen in je omgeving ook zwanger zijn, maar anders een zwangerschapsclub opzoeken om hef onzekerheid te delen? Ik had bij de eerste veel steun aan anderen die ook zwanger waren. Herkenning ed is eg fijn.

Maar wat hierboven al staat, je groeit in je rol. T komt allemaal goed!

Leuk vooruitzicht die echo! Is 16 weken t vroegst dat ze t kunnen zien?

Ik ben ook zo onzeker, ik vind die eerste 12 weken echt verschrikkelijk..... a.s. zondag ben ik 12 weken, dan nog 1 weekie en dan ben ik denk ik echt opgelucht. nu eerst maandag de 2de echo

Gelukkig hebben we hier een beetje steun aan elkaar

Terug
Bovenaan