onzekerheid slaat weer als een bom in.

Goedemorgen,

Pff soms word ik niet goed van mezelf hoor lady's. Sorry voor het geklaag en ook voor de gene die helaas een miskraam gehad hebben. Maar voel me vreselijk onzeker soms. Ene moment denk ik alles zit goed, andere moment zit ik steeds van oww wat als het hartje niet klopt of wat als de vruchtzak leeg is.... Echt die gedachte spoken. Heb geen bloed verlies gehad ofzo maar gewoon dat kan ook later komen. Voel me ook gewoon nog steeds niet zwanger. Enige wat ik heb is pijnlijke borsten en soms een steekje van de bandenpijn. Wil gewoon een bevestiging. Maar die krijg ik niet zolang ik de echo niet gehad heb. Helppp pfff wil zo graag een hartje zien. Waarom voel ik me niet zwanger....?? Soms veel witverlies en dik ook bah. Wie kan me zeggen dat het goed zit pfff. sorry ben klaar lucht op.

Groetjes mamaa29

Hey Meid,

Ik kan het me goed voorstellen wat je bedoeld hoor. Ik was ook pas gerust toen ik het hartje zag kloppen. Dit kunnen ze echter pas rond de 7/8 weken zien, vandaar ook dan pas op zijn vroegst een echo.

Dat witte verlies is ook heel normaal. De ene vrouw heeft er meer last van dan de andere maar je produceert meer afscheiding tijdens de zwangerschap. Zolang het niet ruikt, of gelig/bruin is is er niets aan de hand, anders kan het een schimmelinfectie zijn. En ook dit komt tijdens een zwangerschap veel voor, dus ook niets ernstigs of iets om je zorgen over te maken.

Probeer je zorgen een beetje los te laten en te genieten van dit wondertje in je buikt. Voor je het weet ben je weken verder.

Succes en liefs een dec.mama nu 22 wk zwanger.

ja die onzekerheid kan ik me zeker voorstellen die had ik ook tot dat ik het hartje afgelopen vrijdag heb zien kloppen en toen had ik zoiets van nu zit het wel goed en mis gaan kan het altijd

ik hoop voor je dat je het een beetje los kan laten en er van kan gaan genieten

groetjes esther

Hey meid!
Ik heb precies hetzelfde hoor, herken het heel erg.Ik heb 2 weken geleden een echo gehad en was 6/7 weken, ze konden het nog niet goed opmeten omdat het zo klein was,...maar ik heb het hartje zien kloppen!Ik ben 1,5 week gerust geweest en nu moet ik volgende week weer voor een echo en komen de onzekerheden weer terug,...wat als,...vraag ik me steeds af!Alhoewel ik me wel flink zwanger voel, zoals kwaaltjes heb, voel ik mij ook onzeker en kan mezelf ook heel erg voorstellen dat jij je onzeker voelt!Ik denk dat je pas echt gerust gesteld bent, als je de echo heb gehad,..
Ik hoop idd ook dat je het een beetje los probeert te laten!Zoals andere ook tegen mij zeggen:JE BENT ZWANGER!!!Probeer er van te genieten.
Heel veel liefs nance

thnx meiden voor de lieve berichtjes. Me schoonzusje appte me ook en zei is nu ook zwanger. Schelen 3 weken. Heel apart, aangezien mn zusje ook zwanger is en mn zus is bezig helaas zijn de duivels bij haaar wel gekomen vandaag.

Maar mn schoonzusje heb daarin tegen vanaf de innesteling klachten misselijk ect allemaal kwalen die ze herkende van der vorige zwangerschap alleen dat is niet goed gegaan. iK GA zeker proberen te genieten. Ben erg blij echt superrrr blij. En daarom zou de klap dan ook hard aankomen, maar dat geld voor elk ander, dus ja het kan altijd misgaan en je doet er niks tegen. Dus zolang maar genieten en na de echo dubbel genieten. En wie weet zijn het er wel 2 hahahah dan 4 dubbel genieten. Lol

Groetjes mamaa29

Heel herkenbaar hoor!
Ik heb precies hetzelfde!
Nog geen klachten verder, afgezien van ook gevoelige borsten (met name 's avonds) en af en toe steekjes in de onderbuik.

Het maakt zo onzeker! Maar zolang ik geen bloedverlies heb, blijf ik er maar van overtuigd dat ik toch echt zwanger ben ;)

Ik heb 6 sept 1e echo, wanneer moet jij?

Liefs

Terug
Bovenaan