onzekerheid, twijfels

hallo iedereen,
ik probeer al een tijdje zwanger te worden via zi samen met een donor.afgelopen maand kon hij niet komen in de vruchtbare periode vanwege vakantie.die maand ervoor hebben we een poging gehad. daarna gewoon ongesteld geworden.dus niet zwanger.nu deze maand zonder poging ben ik overtijd. ben het altijd stip op tijd vandaar dat ik nu twijfel.normaal word ik altijd op dag 25 ongesteld en zit nu op dag 27. van de week toen ik aan het douchen was viel me op dat me borsten heel erg hangen en ze voor mijn gevoel groter zijn geworden.heel stom maar na mijn menstruatie eind january begin febr. heb ik nog een zwangerschapstest gedaan die was negatief.maar op een of andere manier denk ik wel zwanger te zijn puur omdat me menstruatie uit blijft . heel stom vooral omdat ik de vorige maand gewoon ongesteld ben geweest.je hoort het wel eens vaker dat het gebeurd maar ja.ik twijfel nu heel erg.wil uiteraard deze week nog even wachten om naar de dokter te gaan en of nog een zwangerschapstest doen omdat het eigenlijk niet mogelijk kan zijn voor mijn gevoel.maar mocht ik niet ongesteld worden deze week denk ik dat ik toch maar even heen ga.ooh ja wat er ook nog bij komt ik ben deze week ondanks dieet 3 kilo aan gekomen wat voor mij dus onverklaarbaar is. heel vreemd allemaal !
 
Hallo

Ik zit ook te denken aan zwanger worden via een donor. Ben jij ook een alleenstaande of heb je wel een partner? je hoort idd wel eens dat een test negatief is terwijl iemand wel zwanger is. dus misschien ben je idd wel zwanger, En was de in jouw ogen laatste menstruatie wel een innestelingsbloeding? Ik zou gewoon zo'n test weer doen dan weet je het zeker. nou ja zeker dus niet. maar hoe vaker je de test doet hoe groter de kans dat ie positief aangeeft, als je daadwerkelijk zwanger bent. Ik heb in verleden al ZI pogingen gedaan. Nu al hele tijd pauze ingelast. maar ik kon toen ook niet wachten. 1x 2 dagen overtijd geweest en heb toen meteen test gedaan.

gr
 
Terug
Bovenaan