onzekerheid, voel me niet meer zwanger

Hallo allemaal,

Het klinkt misschien heel vreemd maar eigenlijk maak ik me zorgen omdat ik helemaal niets meer merk van het zwanger zijn.
ik ben nu 15 weken zwanger en heb van de kwaaltjes geen last meer, mijn nachten zijn wel standaard wat langer geworden maar dat is dan ook alles.
ik lees dat jullie al verschillende dingen merken aan jullie buik, het enige wat ik af en toe merk is dat ik enorme jeuk heb.
Dat mijn buik niet echt zie groeien komt waarschijnlijk doordat ik van mezelf al een buik heb, maar toch.
Gelukkig moet ik morgen naar de gyn. voor de vruchtwaterpunctie dan word er ook een echo gemaakt, en dan zal ik ewl opgelucht zijn.
dan heb ik  het kindje weer gezien en is die vervelende punctie ook weer geweest.
vreemd eigenlijk hoe verder de zwangerschap volgt hoe meer zorgen ik me ga maken, hopelijk is dit minder zodra ik het kindje kan voelen.
over drie weken krijg ik meer rust dan is de bruiloft ook achter de rug, nog even volhouden dus.
 

hoi nancy

wat is jouw verhaal herkenbaar zeg!
zelf kwam ik er achter dat ik zwanger was toen ik al bijna 11 weken zwanger was! ik had helemaal nergens last van, alleen wel last van extreme moeheid, maar omdat ik ook aardig wat stress had dacht ik dat het misschien daar aan lag! suprise suprise want er was een kleintje op komst!
maar omdat ik nergens last van had geloofde ik   er eigenlijk niet in.
tot ik de termijnecho kreeg, en onze kleine uk zag!
toen werd het wat echter, maar helaas ging dat gevoel snel over want je zag echt helemaal niks aan me en nog steeds geen kwaaltjes.
het heeft tot de 18e week geduurd, want toen heb ik voor het eerst mijn kleintje gevoeld. rond de 18e week begon mijn buik ook ineens te groeien!
nu gaat het allemaal heel hard, ben nu 21 weken precies, en mijn buije groeit behoorlijk, toch buiten de moeheid verder geen klachten, heb alleen veel last van de warmte maar dat had ik vorig jaar ook dus daar ligt het niet aan, en soms beetje last van zuurbrand!

je moet je maar geen zorgen maken, dat heb ik ook gedaan en ik ging me alleen maar beroerder voelen want het is echt waar, elk vrouwenlichaam is anders en iedereen maakt het anders mee, ik vond eigenlijk achteraf dat ik onwijs geluk had zonder al die kwalen!

fijne zwangerschap nog!

liefs sarah
 
Terug
Bovenaan