Onzekerheid voorbij

A

Anoniem

Guest
Bij mij is de onzekerheid weer voorbij. Nadat ik zo'n dag of 3 later was dan normaal zijn de duivels  er en volgens mij hebben ze extra horens op hun kop! Het kwam heel erg langzaam op gang. Vrijdag schreef ik al dat ik het begin dacht te zien maar daar bleef het eigenlijk bij. Zaterdag was het ook matig tot bijna niets  dus kreeg ik stiekem toch weer een beetje hoop. Maar gisteren waren ze heviger dan ik ze lange tijd gehad heb.
Heb zelfs overwogen om naar de dokter te gaan want ik vertrouwde het niet. Maar nu is het weer aardig zoals gewoonlijk, gewoon erg vervelend dus.
Wie weet, misschien was het wel raak maar is het gewoon niet goed gegaan ofzo.

't Lijkt net of de duivels heftiger zijn sinds we besloten hebben om het te proberen. Maar dat zit misschien wel tussen m'n oren.  

Maisie

Jammer is dat hé, maar  kop op en de volgende ronde is jou feestje!!!

Liefs

Hoi Maisie,

Tja, ik kan me helemaal voorstellen dat je teleurgesteld was. Zeker in de dagen dat je moet wachten op het ongesteld worden.
Ik ben nu 5 dagen verder en er is nog niks te zien. Heel af en toe een heeeel klein beetje bruine afscheiding. Maar dan heb ik het over echt een heel klein beetje! Afgelopen zaterdag dacht ik nu word ik het. Op eens een "druppeltje" bloed. Maar daar is het dan toch bij gebleven. En ik overal maar de inlegkuisjes en tampons mee naar toe slepen. :)

Ik wacht nog een paar dagen en woensdagochtend wil ik toch weer testen. Is deze weer negatief bel ik weer met de huisarts. Tja, misschien ben ik opeens verstopt, hihihi.
Donderdag gaan we op vakantie! Dus hoop dan in ieder geval duidelijkheid te hebben.
Liever duidelijk zwanger of ongesteld dan deze vreselijke onzekerheid!

Ik wens jou weer heel veel succes de komende maand!
Volgende ronde, nieuwe kansen!! Niet de moed opgeven!

Juffy

Terug
Bovenaan