Onzekerheid zwanger of niet

<p>Heey heey,</p><p>ik heb morgen een echo staan (dit omdat ik een kinderwens heb en ze alles wou controleren)</p><p>nu is het zo dat ik nu al meer als twee weken overtijd ben. Ik heb een cyclus van 42 dagen ik zit nu op dag 59 mijn laatste menstruatie is geweest op 18-10</p><p>ik heb alleen een keer getest met avond urine met een action test en die was negatief dit was op 1-12 nu zij de dokter dat dit te vroeg kon wezen.</p><p>verder heb ik af en toe kleine klachten last van onderrug of misselijk of duizelig of last van  raar gevoel in mijn buik en ik heb een opgezwollen buik en lijk ook zwanger verder heb ik geen klachten nu is mijn vraag hebben jullie ook mee gemaakt dat je amper tot geen klachten had maar wel zwanger was? En wat was jou ervaring? Ik wil niet verheugen op iets en dan teleurgesteld worden.. ps ik en mijn vriend zitten al meer dan een jaar niet aan de anticonceptie en we hebben geregeld seks.</p>

Omdat als je goed gelezen heb ik morgen een afspraak heb staan en ik het onnodig vind om nu nog een test tegaan halen terwijl ik morgen een afspraak heb staan.

Ik zou ook bij de supermarkt een test halen. Kan gewoon met avond urine, dan je in ieder geval van je onzekerheid af.

Heeei!! Ik snap je onzekerheid! Ik ben nu 5 weken en ik heb amper klachten! Mijn borsten zijn licht gevoelig en verder wat meer puistjes als normaal. Ik duim voor jou dat er morgen iets positiefs mag gebeuren!!

Tsja. Je kunt zwanger zijn. Enige manier hoe je daar achter gaat komen is door te testen. Echo of niet morgen, als je pril zwanger bent hoeft daar niets op te zien zijn. 
Enige 'oplossing' om van je onzekerheid af te komen is door te testen

De dokter zei dat als ik zwanger ben ze het morgen konden zien op de echo.. de enigste wat ik me af vroeg is of iemand dit ook gehad heeft amper symptomen en toch zwanger 

Geen sympomen en zwanger komt heel veel voor. Het is sowieso peraoon gebonden. De ene kotst alles eruit vanag het moment dat ze zwanger zijn en de ander gaat letterlink zonder enkele klachten de zwangerschap door

Als je 2 weken over tijd bent dan zou je nu ongeveer 6 weken zwanger kunnen zijn. Met een inwendige echo zou je het dan misschien al kunnen zien. Maar ik snap ook niet zo goed wat je met dit topic wil. Het antwoord op je vraag is dat er genoeg positieve verhalen te vinden zijn. Helaas nog veel meer negatieve verhalen. Zegt dit wat over jou nu? Nee. Een test zegt wel wat. Afwachten tot morgen ook. Sterkte met de onzekerheid

Terug
Bovenaan