Onzekerheid - Zwangerschapstesten

Hi allemaal,
Ik doe toch weer even een beroep op jullie... hopelijk is er iemand met een soortgelijke ervaring.

Ik heb in december een miskraam gehad met ruim 11 weken. Na 2,5 week waren mijn testen alweer negatief en geloof het of niet.. ik was al heel snel weer zwanger! Super gaaf natuurlijk! Helaas is ook deze zwangerschap uitgelopen in een miskraam (6wk 3 dagen)

Nou ben ik inmiddels ruim 6, bijna 7 weken verder... en nogsteeds test ik licht positief! De tests lopen niet op. Maar ook niet af? Daarbij bloed ik ook sinds 25 januari al. Dit is nog niet "echt" gestopt!

Kan het zijn dat ik alweer zwanger ben? Of heb ik nu (in tegenstelling tot de vorige, verdere zwangerschap) een hele lange nasleep???
 
Heb je de huisarts hier al over ingelicht? Zo niet, dan zou ik dat zeker even doen zodat hun kunnen kijkenhoe het er van binnen uit ziet! Zij kunnen je op deze vraag het beste antwoord op geven!
 
Hi niroflo!
bedankt voor je reactie. In het begin van de miskraam heb ik al een inwendig onderzoek gehad. Toen was alles al "leeg". Niks meer te zien op de echo.
maar ik zal zeker contact opnemen met de gynaecoloog. Die zijn alleen in het weekend niet bereikbaar haha vandaar dat ik de hoop had dat iemand toevallig iets soortgelijks heeft meegemaakt. 
 
Terug
Bovenaan