onzekerheid

Dag dames, ik wou even mijn verhaal hier doen.
Op de 20 weken echo stelde de gynae een hartafwijking AVSD vast, ben deze week in leuven geweest en deze bevestigde het. Ook heeft beebje een SUA (navelstreng met 2 aders ipv 3). Deze combinatie wijst soms op Syndroom van Down zei de gynae in leuven maar ik heb een goede nipt gehad, nekplooi was prima, neusbotje aanwezig en geen erfelijke achtergrond. Toch blijft de onzekerheid. ik heb nu een vruchtwaterpunctie laten doen uit zekerheid. Het hartje is heel goed te opereren en beebje kan er zelfs maanden mee rondlopen vooraleer operatie nodig is. Ik ben lichamelijk een beetje op omdat de papa al vertrokken is toen ik 10 weken zwanger was, dan het nieuws van het hartje, hetgeen in Leuven me wat gerustgesteld heeft aangezien het operabel is maar nu weer die kans op syndroom van down.. Zou ik echt zoveel pech hebben dat de nipt niet correct was bij mij?? xx

Jeetje wat vervelend allemaal zeg, het enigste wat je nu kan doen is wachten op de uitslag van de punctie. 
Vervelend ook dat de papa er vandoor is:( 
sterkte meis en blijf positief

Wij zijn nu 33 weken zwanger en ook bij ons zitten er maar 2 vaten in de navelstreng ipv 3. De 20 weken echo is verder helemaal goed en er is ons niks verteld over andere afwijkingen. Wel hebben wij 2 groeiecho's gehad omdat er een kleine kans is dat het kindje wat kleiner is. Deze week de 2e groeiecho gehad en alles is prima. Ik zou je maar niet teveel zorgen maken, ook al is dat wat lastig!

Terug
Bovenaan