Onzekerheid

Jeetje wat is onzekerheid toch vreselijk...
Dit is mijn derde zwangerschap. De voorgaande keren was ik vreselijk moe. Nu had ik alleen hele zere borsten maar sinds 2 dagen heb ik hier ook geen last meer van. ( ik ben ( nog maar ) 5 weken zwanger).
Ik denk dat als je veel kwaaltjes hebt dit erg vervelend is maar jeetje HELEMAAL niets voelen is ook niet prettig....( wachten tot 7 sept is laaaaang)
 
Hoi
 
Heel herkenbaar, ik had ook alleen wat gevoelige borsten ma dat heb ik ook tijdens menstruatie en wat meer plassen. Maar gezien ik diabeet ben komt dit ook vaker voor. Soms wat meer moe maar niet erg. Nu 17 weken en op soms wat hoofdpijn ook geen kwaaltjes. Lekker idd maar ook heel onzeker, want ik voel het nog niet ( 1ste zwangerschap) dus nog steeds onzker terwijl steeds de echo een levendig kindje laat zien.
Ik probeerde toch vast te houden aan mijn positieve test en de mooie bezoekjes bij de vk.
Probeer toch wat te genieten! 
 
 
Hoi! 
@flower26, ik moet ook tot 7 sept wachten. Dan staat m'n eerste echo gepland. Super spannend! Ben nu ook 5w (2dgn) zwanger, eerste kindje. Nog heel pril allemaal dus merk ook dat ik onzeker ben. Wil me aan de ene kan verheugen op alles wat komen gaat, maar aan de andere kant wil ik mezelf behoeden voor een eventuele teleurstelling. Maar daar wil ik dan ook weer niet te veel mee bezig zijn/ over nadenken. 
Ik heb vandaag de huisarts en verloskundige gebeld. Was spannend om het nu hardop te zeggen ;) De verloskundige vroeg me wanneer ik de echo wil, met 8w of 10w. Ik heb altijd gehoord dat mensen de eerste echo met 8w hebben, dus zonder nadenken zei ik bij 8. Maar nu blijkt hij inwendig te zijn, hier had ik me niet op voorbereid. 
Nu twijfel ik heel erg of ik de afspraak op 8w moet laten staan of 2w moet verzetten zodat ik een uitwendige echo kan krijgen. Ik weet niet goed wat 'beter' is, uit- of inwendig. Inwendig lijkt me wel erg ongemakkelijk. Maar aangezien ik nieuwschierig aangelegd ben, wil ik de echo het liefst zo snel mogelijk. Zodat ik weet dat het hartje klopt etc. 
Iemand advies? :)
 
@Leonii gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik kan me voorstellen dat je nu denkt "aii inwendig" Maar niet lullig bedoelt maar dat is peanuts met wat er de rest van de zwangerschap gebeurt qua inwendige onderzoeken. Geniet ervan en ik denk zelf dat je spijt krijgt als je de afspraak gaat verzetten naar 2 weken later. Geloof me die weken kruipen voorbij. 
 
Leonii... Een inwendige lijkt heel eng, maar is het uiteindelijk niet hoor :) Het komt heel goed overeen met hoe je kindje gemaakt werd, als je begrijpt wat ik bedoel. 
Ik heb zelf tot 12 weken alle echo's inwendig gekregen, maar misschien ligt dat aan het feit dat wij in België wonen :) Ik heb pas op 16w mijn uitwendige gekregen, ook bij mijn vorige zwangerschap :) 
Laat weten hoe het geweest is! xxx
 
Bedankt voor de reacties!
Ik merk dat ik me snel best druk kan maken. 
Maar het helpt om er hier in het forum over te spreken. 
Dankjewel. Ik ga de echo gewoon laten staan. Ben veelste nieuwsgierig hoe het met de kleine garnaal gaat ;)
Ik zal het laten weten de 7e :)
 
Met 8 weken lijkt me wel beter als je al onzeker bent' aangezien dat het tot spanning en stress lijdt en dat kan heel slecht zijn stress.
Met 8 weken wel inwendig' maar dan kun je in ieder geval de spanning aan de kant zetten.
En de hormonen gieren door je lijf' van het ene moment heb je last en dan een paar dagen niks' heb ik ook allemaal gehad' en 4 gezonde kids op de wereld gezet zonder complicaties.
Ben nu zelf ook 5 weken' en het verschilt hier ook van dag tot dag.
Waarschijnlijk is er niks aan de hand hoor' veel plezier met je echo.
 
Terug
Bovenaan