Onzekerheid!!

Hallo allemaal,

Ik ben vorige jaar augustus gestop met de pil (na 9 jaar geslikt te hebben). Toen heb ik een aantal keer een paar maanden moeten wachten op mijn ongesteldheid. Ondertussen zijn we 1 jaar en een maand verder en ben ik nog steeds onregelmatig ongesteld. De ene keer zit ik op 6 weken wachten en de andere keer sla ik gewoon een complete ongesteldheid over...

HELP! Ik begin ondertussen erg onzeker te worden over wat ik moet denken en doen!

Hebben jullie misschien tips of zoiets gelijks mee gemaakt wat mij kan helpen?

xx een onzekere muts!
 
Heb je al een keer contact opgenomen met je huisarts? Meestal kunnen zij wel iets voor je betekenen als je langer dan een jaar bezig bent :)
 
 Hoi, ik heb een beetje hetzelfde.

Ik heb 11 jaar de pil geslikt en vorig jaar september gestopt. De eerste 4 maanden kreeg ik ongeveer elke 9 weken mijn mens en het heeft ook 1 x bijna 5 maanden geduurd.

Ik heb een afspraak bij huisarts gemaakt vanwege kinderwens en hij verwees me gelijk door naar de gyneacoloog (fertiliteit). Afspraak 2 weken geleden gehad en ze heeft gelijk alles bekeken met een inwendige echo. 

Blijkt dat ik kleine blaasje in mijn eierstokken heb. Ze had het overigens niet over PCOS. Wat ze ook zag: waarschijnlijk die dag een eisprong want bm mond stond open. We moesten dus aan de bak! Was nogal een verrassing want ik vroeg mij af of ik uberhaupt wel een eisprong had het afgelopen jaar.

Nu heb ik geen idee wanneer ik in principe ong zou moeten worden vanwege de onregelmatigheid dus ik wacht voor de zekerheid met testen tot woensdag as. Maar ik kan je echt aanraden om naar huis arts te gaan. Bij mijwas er nl nogal een wachtlijst maar toevallig kwam er een gaatje vrij. Daarnaast, het kan een hoop onzekerheden weghalen bij je! Na een jaar verwijzen ze meestal wel direct door. Succes!
 
Terug
Bovenaan