<p>Hoi allemaal, </p><p>ik heb op 17/2 een MA gehad, was eigenlijk 8+5wk maar het vruchtje was gestopt met groeien bij 7 weken ongeveer. Miskraam op gang gebracht met Cytotec, schoon verklaard op 22/2 en sinds dien aan het wachten op een menstruatie. Ik heb vanaf 17/2 tot ongeveer 30/2 gevloeid en daarna stopte dat en hebben we ook weer gewoon seks gehad. Niet perse om zwanger te worden maar gewoon. </p><p>Nu heb ik sinds twee dagen weer last van Brandend Maagzuur, iets wat ik ook heel erg had tijdens mijn zwangerschap, en al heel vroeg. Ik heb normaal nooit brandend maagzuur en omdat het zo heftig was tijdens de zwangerschap...denk ik nu natuurlijk gelijk dat het misschien wel weer raak is per ongeluk. Ik heb nog geen menstruatie gehad na 22/2 en voelde me vorige week zeer hormonaal emotioneel. </p><p>Ik heb vanmiddag (ja, ik kon niet meer wachten) getest en die was natuurlijk negatief. Morgen nog eens testen of gewoon toch eerst een weekje wachten? Ik merk dat ik er heel erg mee bezig ben, word er enorm onzeker van...</p>