Onzekerheid

<p>Hoi allemaal, </p><p>ik heb op 17/2 een MA gehad, was eigenlijk 8+5wk maar het vruchtje was gestopt met groeien bij 7 weken ongeveer. Miskraam op gang gebracht met Cytotec, schoon verklaard op 22/2 en sinds dien aan het wachten op een menstruatie. Ik heb vanaf 17/2 tot ongeveer 30/2 gevloeid en daarna stopte dat en hebben we ook weer gewoon seks gehad. Niet perse om zwanger te worden maar gewoon. </p><p>Nu heb ik sinds twee dagen weer last van Brandend Maagzuur, iets wat ik ook heel erg had tijdens mijn zwangerschap, en al heel vroeg. Ik heb normaal nooit brandend maagzuur en omdat het zo heftig was tijdens de zwangerschap...denk ik nu natuurlijk gelijk dat het misschien wel weer raak is per ongeluk. Ik heb nog geen menstruatie gehad na 22/2 en voelde me vorige week zeer hormonaal emotioneel. </p><p>Ik heb vanmiddag (ja, ik kon niet meer wachten) getest en die was natuurlijk negatief. Morgen nog eens testen of gewoon toch eerst een weekje wachten? Ik merk dat ik er heel erg mee bezig ben, word er enorm onzeker van...</p>

Hallo ttessie,
20 februari heb ik een zwangerschapstest gedaan en ik was zwanger van mij 3e kindje. Helaas 2 maart begon de miskraam die ik al aanvoelde komen omdat de zwangerschaps klachten afnamen. (Hele tijd gevloeid maar niet extreem)
19 maart vloeide ik nog steeds dus door naar huisarts en daarna naar de gyn. Daar zagen ze nog weefsel in de baarmoeder dus kreeg ik medicatie om het laatste er uit te laten vloeien. 
2 weken later 3 april naar de gyn voor controle. Hij zei dat het van binnen schoon was en 2 kleine eicellen zag. (Volgens hem niet-geschikt voor een zwangerschap. En het was beter iig 2 menstruaties af te wachten voor nieuwe pogingen.) ik zou +/- 2 weken later weer ongesteld worden vertelde de gyn. 

nu 3 weken later. Last van de borsten, moe, bij vlagen misselijk en een positieve test. 
Hmmm ik heb dus het zelfde probleem: onzekerheid. Alleen dan wel positief getest. 9 mei mag ik naar de gyn om voor de zekerheid toch een echo te maken. (Mocht ik voor de tijd wel ongesteld worden kan ik de afspraak afzeggen.) 

De verwarring wordt groter.
Ik heb vanochtend getest. Er verschijnt een zeer vage streep, maar er staat een vaag streepje. Daarna had ik op het toilet wat bloedverlies bij het vegen. Er zit denk ik niets anders op dan te wachten tot over een paar dagen en kijken of het bloedverlies doorzet of een duidelijkere streep verschijnt...

Oooh spannend,
en nu afwachten. Hou me maar op de hoogte, zal voor je duimen.
maar Ik snap de onzekerheid. Zal dat bloedverlies niet een innestelingsbloeding kunnen zijn?.
dat heb ik wel gehad bij mijn oudste. Alleen wist ik toen niet dar ik zwanger was dus ging ik er vanuit dat ik ongesteld was. 3 dagen minimaal bloedverlies (meer wat vegen en een inlegkruisje per dag) had ik toen.

hier nog steeds niet ongi. Dus morgen nog maar een test doen! 

Jij een test gedaan vandaag? Hier nog steeds een beetje bloedverlies. Niet helder en ook niet zoveel. Maar wel iets meer dan gisteren denk ik. Ik herken echt geen enkel signaal meer van m’n lijf. Ik wil wachten tot vrijdag en dan weer een test doen. Omdat je je NOD niet weet kan je wel blijven testen zo! 

Hoi hoi.
gistermiddag een test gedaan en ook deze positief. Dus ik hoop dat het goed zit. Volgende week nog maar een keer?
ik zit nu ook in een appgroep met vrouwen die graag een kindje willen na hun miskraam. Heb je hier ook interesse in? 
Groetjes

Fijn! Hier zet het bloeden volgens mij door, dus ik vrees dat die ene positieve test toch net te vroeg was. 
Ik weet niet of een app-groepje wat voor mij is, maar lief dat je het vraagt!

Hai meiden, 

Ik ben nieuw op het forum. Mijn miskraam is na exact 5 weken afgelopen nacht ingezet en zet vandaag goed door. De dag ervoor deed ik een extra test om te zien of het streepje duidelijker werd, maar deze was juist een stuk lichter. In de middag nogmaals getest en nagenoeg negatief. Ik zag de mk dus al aankomen en ben blij dat ik er geen weken op heb hoeven wachten. 
Ik sta er redelijk nuchter in, en zou graag snel weer zwanger worden. Niet dat het geen zeer doet hoor! Vandaag in bed gebleven met chocola en zielige films, maar we wisten dat dit een reële mogelijkheid was zeg maar.
Ik hoop dat het snel weer raak is! Deze zwangerschap was bingo in de 2e poging, dus ik heb goede hoop dat we hopelijk snel weer een positieve test hebben.
Gefeliciteerd met je positieve test! Spannend nog voor de echo, duurt zo lang altijd he.. Fijn om dit even van me af te schrijven, bedankt voor het lezen. :)
x
Coby

Terug
Bovenaan