Onzekerheid

<p>Normaal gesproken ben ik nooit zo van de forums maar na 9 maanden wordt ik toch wat onzeker. </p><p>Heb een hele onregelmatige cyclus en dus vorige maand begonnen aan ovulatie testen. De 29ste was duidelijk mn ovulatie dus dan zou ik morgen ongesteld moeten worden. Vanmorgen toch maar een test gedaan ( kon echt niet wachten en zou een leuk cadeautje zijn op mijn verjaardag) maar helaas. Nu denk ik "Had ik beter kunnen wachten tot morgen of overmorgen?" Heb ook echt t gevoel alsof mn lichaam me in de maling neemt. </p><p style="text-align: center;">Wie herkent dit? Hoelang zijn andere al bezig? </p>
 
Herkenbaar Steefdz! 
Ik zit in dezelfde situatie. Wij zijn ruim een jaar bezig maar het wilt maar niet lukken.
Ook ik heb een hele onregelmatige cyclus.. gemiddelde is ongeveer 31 dagen. 
Ik heb getemperatuurd en nu 5 rondes ovulatietesten gebruikt .. ik zie lichte streepjes iedere keer dus ik heb zelf het idee dat ik geen goede eisprong heb.
Toevallig vorige week naar de huisarts geweest omdat het ons super onzeker maakt.. we zijn nog hartstikke jong, je ziet iedereen om je heen zwanger worden en dan denk ik echt ‘wat is er mis met mij’? Zo vervelend..
ik zit momenteel de wachten op een doorverwijzing voor de gynaecoloog. Ik laat het nu toch maar onderzoeken want ik wordt gek van het feit dat ik iedere maand een ‘ander gevoel’ in me buik heb en het toch elke keer niet raak blijkt te zijn.. 
 
Hoi lindseyG!
Ik snap helemaal dat je er onzeker van wordt. Ik vind t ook altijd zo moeilijk om om je heen te horen dat vrouwen binnen een maand zwanger zijn. Dat is natuurlijk wel een uitzondering maar toch denk je dan waarom lukt het bij mij dan niet? 
Bij mij gaan gaan er wel eens senarios door me hoofd van " straks kan ik helemaal geen kinderen krijgen " maar dat slaat natuurlijk nergens op! 
Wat fijn dat je een doorverwijzing krijgt naar de gynaecoloog dat zal vast ook meer rust geven? 
Wij mogen in september terug komen bij de huisarts. Mijn cyclus is echt heel onregelmatig soms wel 59 dagen. 
Hoe oud zijn jullie? 
 
Ja precies.. ik heb diezelfde gedachten. Lastig hé om dan te horen dat er mensen zo vlug zwanger kunnen raken en wij al enige tijd bezig zijn.
Maar gelukkig zijn we niet alleen en moeten we ons ook bedenken dat er stellen zijn die al jaaaaren bezig zijn. 
Wij zijn 29 & 25.. en nu dus ruim een jaar bezig. En jullie?
Ik ben ook erg blij een doorverwijzing te krijgen maar aan de andere kant zie ik er ook echt zwaar tegenop. Duidelijkheid is fijn maar wat als we wel iets te horen krijgen wat we niet zouden willen.. Daar vrees ik wel voor hoor. Maar goed, het is toch nodig want op deze manier gaat het gewoon niet.
 
Mooie leeftijd!
 
Wij zijn beide 28! 
Ja snap wat je bedoeld. Het gekke is dat er niet altijd iets iets hoeft te zijn. Vrienden van ons waren 3 jaar bezig en het is uiteindelijk gelukt met IVF maar er was geen reden waarom het niet lukte. Bij de tweede was ze binnen een maand zwanger zonder hulp. 
Ik heb er wel echt alle vertouwen in dat het ooit echt gaat lukken! 
Alleen het wachten is zooo vervelend. Iedere maand na mn ovulatie denk ik weer van alles te voelen en weet ik zeker dat ik zwanger ben. Maar dan toch weer een teleurstelling.. 
Ben wel benieuwd hoe het bij de gynaecoloog was. Hou je me op de hoogte?
We gaan gewoon verder!!?
 
 
Ja dat heb ik dus ook .. ik denk elke maand wel een keer ‘hmm.. ik voel me anders dan anders, zou het nu toch zo zijn?’ Maar helaas.. 
Ik ben ook erg benieuwd hoe dat allemaal gaat.
Ik heb overigens ook weleens een cyclus gehad van 49 dagen. 
Wij hebben er ook nog steeds vertrouwen in dat het een keer gaat lukken.. maar het is inderdaad zo frustrerend! En van je afzetten is makkelijk gezegd, maar dat gaat niet zomaar. 
Zodra ik bericht heb zal ik je het laten weten! Beetje lastig dat we elkaar via dit forum niet kunnen toevoegen ofzo.
 
Hey Steefdz! Hoe gaat het bij jullie? 
Nou, wij hebben eindelijk bericht gekregen van het ziekenhuis .. dat we nog 6 á 7 weken moeten wachten voordat we terecht kunnen bij de gynaecoloog. Duurt nog even dus, helaas.
Voor nu heb ik alles even links laten liggen. Niet meer op de kalender kijken, geen ovulatietesten gebruiken en er zo min mogelijk proberen mee bezig te zijn. Wellicht gebeurd er in deze maanden dan wel een klein wonder … 
 
Terug
Bovenaan