Onzekerheid

Hallo meiden, hier een berichtje van een moeder van 35 en 2 kindjes. We proberen nu een derde kindje te krijgen. Omdat wij al twee hele leuke gezonde kindjes hebben ben ik wel eens bang dat ik niet de goede keuze maak. Het lijkt me super gezellig met 3 kinderen, maar moet ik niet tevreden zijn met twee. Als ik ongi word dan voel ik teleurstelling. Elders las ik dat wij al oma worden genoemd (totdat ze zelf onze leeftijd bereiken waarschijnlijk). Herkent iemand dat onzekere gevoel van een goede keuze? En zijn er moeders die het uiteindelijk ook hebben gedaan en wat is hun ervaring.
Ik ben benieuwd en iedereen veel succes en geluk!
 
Ja ik herken het wel wij hebben een dochter van bijna 8 jaar en sinds anderhalf jaar hebben we zoiets zou wel leuk zijn om nog een kindje te krijgen maar we zijn inmiddels een jaar bezig en nog niets. Ben zelf ook 35 jaar en heb wel het gevoel dat de tijd gaat dringen.

Groetjes
 
Hoi Chris,
waarom zou nog een kindje een foute keuze zijn? Als jullie dat graag willen en dat kindje alle liefde kunnen geven krijgt het toch een heel mooi plekje bij jullie. ALs de derde, ondanks proberen er niet komt is dat dan echt heel jammer, en ik hoop voor je dat je nog een kindje krijgt!
Meid, ik zou willen zeggen, lekker proberen, en (zegt mijn man ook altijd tegen mij) trek je niet aan wat anderen er van denken.
sterkte en ik hoop dat je snel zwanger wordt, vertel je het dan???
 
Anoniem en Lisa
Bedankt voor jullie reactie. Als er geen derde komt kan ik mij daar uiteindelijk wel bij neerleggen natuurlijk. Leuk dat die mannen wat dat soort dingen vaak nuchterder zijn. Ik ben zeker benieuwd want ik zit nog in spanning maar als ik meer weet dan zeg ik het wel. Ik ben op het forum lisa tegen gekomen, ben jij dat ook?
Groetjes!
 
Hallo Chris,

In mijn vorige relatie wilde mijn vriend geen kinderen. Recent ben ik getrouwd met een hele lieve man die, net als ik graag kinderen wil. We zijn allebei 35! Al een paar maanden zijn we het aan het proberen maar vooralsnog houden we de moed er in.

Succes,

Lynda
 
Terug
Bovenaan