Ik ben nu zo'n 8 maanden gestopt met de pil en nog steeds niet zwanger. Mijn cyclus is erg regelmatig, altijd op de kop af 28 dagen. 2 Maanden geleden bleef het ineens weg! Na 6 dagen over tijd een test gedaan, hartstikke negatief! De onzekerheid sloeg toen al toe! Na 4 dagen nog maar eens een test gedaan, weer niks. Ondertussen was ik wel misselijk had ik last van mijn borstspieren en was ik zo gespannen als een veer! 3 Dagen later naar de huisarts! Hij dacht dat de kans toch wel heel groot was dat ik zwanger zou zijn. Hij wist het bijna zeker. Dat de testen negatief waren kon best, misschien kwamen bij mij de hormonen langzamer op gang! Een beetje gerustgesteld ging ik naar huis, blij zijn durfde ik nog niet. Nou niets dus he, de volgende dag (gelukkig in het weekend) werd ik een beetje ongi. Zaterdagnacht had ik behoorlijke kramp en zondag ochtend was ik ineens best heftig ongi! Daarna was het zo goed als over! Dikke tranen!!!! Alle verschijnselen waren ook ineens weg! Volgens de dokter ben ik waarschijnlijk toch zwanger geweest maar is er iets misgegaan in de innesteling! Wat een teleurstelling. en wat werd ik hier onzeker van!!! Aan de ene kant weet je dat je (waarschijnlijk) dus gewoon zwanger kan raken, maar aan de andere kant, hoe kon dit nu!!! En dan komt 3 weken laten ook je beste vriendin vertellen dat ze zwanger is, na net een maand gestopt te zijn! Als het goed gegaan was waren we bijna tegelijk uitgerekend geweest! Mennnn, dit is echt niet leuk! Ik vond het zo moeilijk om in eerste instantie blij te zijn!!!En waarom lukt het bij hun wel zo snel en duurt het bij ons al zo lang!
Nu zeggen de statistieken dat 70% pas zwanger wordt na 7 maanden maar waarom zit die 30% allemaal in mijn omgeving??!! Wat doen wij fout, of anders of is er toch iets niet goed? Ik probeer me erg hiertegen te verzetten en me niet te druk te maken want dan wordt het helemaal niets. Maar soms vliegt het me echt aan!!!
Maar goed, ben blij dat ik hier even mijn verhaal kwijt kon! Lucht best even op!
gr. Mir
Nu zeggen de statistieken dat 70% pas zwanger wordt na 7 maanden maar waarom zit die 30% allemaal in mijn omgeving??!! Wat doen wij fout, of anders of is er toch iets niet goed? Ik probeer me erg hiertegen te verzetten en me niet te druk te maken want dan wordt het helemaal niets. Maar soms vliegt het me echt aan!!!
Maar goed, ben blij dat ik hier even mijn verhaal kwijt kon! Lucht best even op!
gr. Mir