onzekerheid

Hoi allemaal.
Ik heb een paar dagen geleden een berichje geplaatst omdat ik niet zeker wist of ik zwanger was ja of nee.

Heb vanmorgen een testje gedaan. En een dikken -. Balen dus. Ik ben al twee weken overtijd en heb pijn in mijn borsten en steken in mijn onderbuik. Wat kan er dan aan de hand zijn?
Ik heb een hele onregelmatige cyclus maar deze klachten heb ik nog niet eerder gehad.

Wie kan me helpen?
groetjes Sarah
 
hoi sarah,dit wil nog niets zeggen
misschien ben je toch zwanger ,maar
is het hormoon nog niet goed zichtbaar
voor een test.dus probeer oever paar dagen nog eens een test,bij mij was dit
ook zo!!!! groetjes petra.
 
He Sarah,

Ik kreeg hetzelfde te horen van de dokter als Patra je verteld. Bij sommige mensen duurt het gewoon langer voordat de hormonen op gang kwamen! Ik had namelijk hetzelfde als jij! Helaas ging het bij mij fout, maar dat heeft niks met die negatieve testen te maken!! Ik zou ook nog een weekje wachten ofzo en dan nog es proberen!

Ik duim voor je!!!
 
ik ben al moeder van 2 kinderen en mijn man en ik willen heel graag een derde.Ik ben nu een week over tijd en heb net zoals hierboven buikpijntjes, misselijk, pijnlijke borsten en een zwaar gevoel in mijn buik en is mega hard.heb een test gedaan en ook een dikke- ik durf niet meer te hopen dat het toch raak is.ga als ik dan toch niet ongesteld word nog maar een test doen maar dan pas volgende week.

 
Terug
Bovenaan