onzekerheid

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

pf ik wordt echt gek, ben nu 1 week overtijd, dus ik ging een test halen, was die weer negatief :( ben ik nu te vroeg om te testen of zal de ongi vanzelf komen? Ik ben sinds april gestopt met de pil en toen was mijn cyclus goed opgang.

je kunt er soms zo moe van worden he.
de vorige keer moest ik bijna 2 weken wachten voordat de uitslag van de bloedtest er was.

wat raden jullie me aan, nog even afwachten of naar de ha.

gr nina

Lastig, ik kan me jou frustraties heel goed voorstellen. Je bent natuurlijk nog niet lang van de pil dus misschien moet je lichaam daar nog wel een beetje aan wennen, dat kan soms wel heel lang duren. Zelfs al had je altijd een regelmatige cyclus. Je moet je gevoel volgen als je naar de ha wilt moet je dat doen. Maar ik denk dat hij ook zegt dat je nog maar even moet afwachten. Heel veel succes en maar hopen dat je gauw ongi wordt of een positieve test. Good luck.

Hoi Nina,
Lijkt me echt frustrerend! Ik heb ook bloedtesten gedaan (in het ziekenhuis) en die uitslag had ik de volgende dag. Raar dat je zo lang moet wachten. Wat ook misschien helpt is je temp, als je wakker wordt opmeten. Als die vrij hoog is (ik denk tussen 36.8 en 37.3) dan kun je toch zwanger zijn. Maar ja of dat je helpt.. In ieder geval veel succes, en als je er gek van wordt, gewoon naar de dokter gaan en een test eisen!
groetjes san

dag meiden,
bedankt voor de lieve reacties, ik ga morgen naar de ha en vraag of ik een test mag doen.
jullie horen van mij of het goed of slecht nieuws is.

liefs Nina

Terug
Bovenaan