Onzekerheid

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve mensen....

Ik zit vandaag op mijn 54e cyclusdag,
Om gek van te worden!!!!!!

Heb inmiddels al 2 zwangerschapstesten versleten en nog steeds negatief...

Heb sinds ongeveer 1 week last van
bruine afscheiding.
Na onze sex heb ik wat bloed verloren,
maar daar bleef t dan ook wel bij.

Weet iemand hier raad mee?

Liefs Visje xxx

Hallo visje,
Win zitten momenteel in ronde 13 en ik moet zeggen dat wat jij schrijft,bekend klinkt. Een aantal keren begon mijn menstruatie ook met bruine afscheiding en meestal heb ik ook wat bloedverlies na de sex als ik bijna ongesteld moet worden.
Bij mij is er overigens niets mis,dus hopelijk heb je er wat aan,maar als je het niet vertrouwd zou ik zeker langs de ha gaan.
Dus;mischien is je menstruatie onderweg onderweg. Weet wel dat het heel lang kan duren voordat je menstruatie op gang komt na anticonceptie.
succes!

Bij mij duurde het 12 weken voordat ik mijn eerst menstruatie kreeg. En dat was ook meer een beetje bruin/rozige afscheiding. Ik ben inmiddels bijna 5 maanden verder en het is nog steeds niet normaal. Ik weet dus hoe het voelt. Die onzekerheid, het testen, weer negatief. Je gaat jezelf echt afvragen of het nog wel een keertje normaal wordt. Ik ben bij de ha geweest en die zegt dat het bij sommige vrouwen wel een jaar kan duren. Dat zeggen ze er niet bij als je aan de pil gaat! Ik hoop in ieder geval voor je dat het bij jou wat sneller gaat. Succes!

He Visje!!

Lang niets van je gehoord wat rot zeg dat je nu nog steeds niet weet waar je aan toe bent denk je zelf dat je eventueel zwanger zou kunnen zijn?

Had je voor deze cyclus wel een regelmatige cyclus?

Succes en tot snel

Chili xx

Terug
Bovenaan