onzekerheid

A

Anoniem

Guest
hallo dames,

tijdens mijn vorige pilstrip heb ik 2x een doorbraakbloeding gehad. maar heb toen ook gewoon gemeenschap gehad. heb gewoon een ontrekkingsbloeding gehad tijdens de stop week. aan het einde van de eerste week van de nieuwe strip ben ik wat bruin bloed verloren, ik dacht al, nu al weer??? maar bleef bij 2 druppels oud bloed.
In het begin dacht ik naja t zal allemaal wel, maar nu krijg ik vaker zo'n misselijk gevoel over me heen als ik warm eten ruik Heb iedere avond ontzettend veel lucht in de darmen en vaak steken in mijn borsten. Van veel moe zijn heb ik geen last.
Ben toch wel bang voor een zwangerschap, niet dat het ongewenst zou zijn. Maar ik weet niet wanneer ik zou moeten testen. Dalijk ik het te vroeg, negatief en dan blijkt het toch zo te zijn.
Ik heb geen idee wat ik het beste kan doen.

Wie weet raad????

een onzeker 20 jarig meisje

hallo,
Als je geen pillen vergeten bent in te nemen is de kans niet groot dat je zwanger bent hoor, let wel niets is natuurlijk uitgesloten.
Maar als je een ontrekkingsbloeding hebt gehad lijkt de kans van een zwangerschap mij heel nihil.
Dat je gemeenschap hebt gehad terwijl je tussentijdse bloedingen hebt gehad vergroot niet de kans op zwangerschap.
Misschien dat je je een beetje druk maakt en je je daarom niet zo lekker voelt.
Als je het echt zeker wilt weten kan je nu al een test doen hoor.
Veel succes.

Terug
Bovenaan