Onzekerheid

<p>Goedenavond mensen,</p><p>Ik hoop dat mensen zich hierin herkennen. 16 juni was mijn eerste menatruatie weer na 1 jaar na de geboorte van onze 2e dochter(ze is van 17juni) ik gaf borstvoeding dus daarom dat het zolang heeft geduurd. Nu ben ik dus 1 keer ongesteld geworden en daarna niet meer. Paar dagen overtijd ben ik gaan testen, negatief. Op 20 juli nog een keer gaan testen, je zag een heeeeeel licht streepje, mijn partner zag het nauwelijks. Clearblue gekocht en gaf aan zwanger 1-2. Afspraak gemaakt bij de verloskundige. Omdat ik niet wist hoever ik was omdat ik nog bv gaf en maar 1x ongesteld ben geworsen vandaaf de 30 juli echo gehad. Ik zou volgens de berekening 6 weken moeten zijn. Maar nu was er bijna niks te zien, ze zag wel waar het eventueel zou kunnen komen. Ze schat me nu op +- 4 weken. Echt hoe kan dat?! Iemand hier ervaring mee? </p><p style="text-align: center;"> </p>

Hoe was je hCG met je vorige zwangerschappen, weet je dat nog? Ik maak bij mijn zwangerschappen meteen heel veel hormonen aan, waardoor ik wel al eerder positief test. Ook CB reageert bij mij snel, terwijl deze juist minder gevoelig is. Dus vandaar dat ik je verhaal herken. Andere mogelijkheid zou een tweelingzwangerschap kunnen zijn, beetje vanwege het hoge hormoon verhaal. Heb je binnenkort weer een nieuwe afspraak om te kijken hoe ver je dan bent?

Bedankt voor je snelle reactie. Bij de eerste teste ik ook pas na 1,5 week positief. Maar klopte wel de weken. De 2e teste ik na dag 1 meteen knal positief. Een tweelingzwangerschap? Oef haha! Maar omdat ik juist eigenlijk pas 6 dagen na nod heeel licht teste lijkt me dat niet. En eergisteren weer een gedaan en die was meteen knal posotief.  

Bedankt voor je snelle reactie. Bij de eerste teste ik ook pas na 1,5 week positief. Maar klopte wel de weken. De 2e teste ik na dag 1 meteen knal positief. Een tweelingzwangerschap? Oef haha! Maar omdat ik juist eigenlijk pas 6 dagen na nod heeel licht teste lijkt me dat niet. En eergisteren weer een gedaan en die was meteen knal posotief.  

Ohja over 2 weken kan ik pas weer terrecht. Dat is best lang hihi. Maar dat snap ik wel. Maar ieder krampje wat ik heb, ben ik bang dat het toch noet goed zit. Ook ben ik ook al best 1 week misselijk, krijg geen hap door me keel heen. 

Ohja over 2 weken kan ik pas weer terrecht. Dat is best lang hihi. Maar dat snap ik wel. Maar ieder krampje wat ik heb, ben ik bang dat het toch noet goed zit. Ook ben ik ook al best 1 week misselijk, krijg geen hap door me keel heen. 

Elsiejoy dat zou best kunnen. Het streepje zag je bijna niet, en zelfs in negatief niet. Maar kan het al zo zijn dat je meteen die dagen erna meteen zo misselijk bent? En geen hap door je keel krijgt? Bij de andere 2 was ik af en toe misselijk.. 

Terug
Bovenaan