onzekerheid.........

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

Dit is allemaal een beetje nieuw voor me, maar ik moet mijn verhaal gewoon ff kwijt. Ik ben nu al 9 weken overtijd en heb op 13 januari getest en een week daarvoor ook, maar  de testen waren beide negatief. Ik moet deze week naar de gynaecoloog omdat mijn huisarts dat nodig vond. Ik heb alle voortekenen van een zwangerschap (veel buikpijn, opgezwollen buik, vaak plassen, hoofdpijn, gevoelige borsten, veel witverlies enz) Maar ik durf niet te hopen, omdat anders de teleurstelling zo groot kan zijn.

Ik heb ook nog maar geen test weer gekocht, omdat de vorige 2 ook al negatief waren. Moet nu maar even afwachten wat ze in het ziekenhuis zeggen. Al maakt me dat wel wat nerveus en kriebelig.

Ik hoop op wat (geruststellende) reacties....

Groetjes Dre

Hoi Dre,

Ik hoop dat het allemaal goed komt en dat je gewoon zwanger bent probeer het maar positief in te zien. En hopelijk kunnen ze je bij de Gyn wat meer duidelijkheid geven. Al die onzekerheid is ook niet echt fijn. Wanneer ben je voor het laatst ongi geweest??
Ik hoop dat het goed komt laat het weten.

zet hem op succes

Groetjes Suus 1980

Hoi Suus,

Bedankt voor je reactie. Ik heb mijn laatste ongesteldheid gehad in de eerste week van december. Ik hoop natuurlijk ook dat ik zwanger ben, maar ga er vanuit dat het niet zo is. Ik hoop niet dat ze me vanuit het ziekenhuis met een kluitje het riet insturen......en dat ik dus voor niets ga..

Nou ja we zien het ook wel...even afwachten maar.

groetjes Dre

Hoi dre,

toen ik een week overtijd was, mocht ik urine naar de huisarts brengen. Daar kunnen ze toch verder kijken dan een gewone zwangerschapstest.
(ik was helaas niet zwanger, jij nu hopelijk wel!)

Hoi dre,

toen ik een week overtijd was, mocht ik urine naar de huisarts brengen. Daar kunnen ze toch verder kijken dan een gewone zwangerschapstest.
(ik was helaas niet zwanger, jij nu hopelijk wel!)

Terug
Bovenaan