onzekerheid!!

A

Anoniem

Guest
pffffffffffff wat een gedoe zeg....ik weet het soms echt nie meer...heb afgelopen week mijn eisprong gehad en natuurlijk dagen ervoor goed geklust. op de dag zelf hadden we geen puf meer das tja...dus dacht ik zal wel meevallen op naar de volgende ronde, en vond het ook niet erg...nu had ik gister een dag dat ik echt mezelf in de weg zat. Kennen jullie dit? echt heel rpikkelbaar en huilbuien om helemaal niks!!! zo ken ik mezelf echt niet. alleen het topje van mijn tepel doet beetje pijn als ik erop druk en moe he zooooooo moe sinds gister.. Zou het dan toch???????? Ik denk dat mijn lichaam me voor de gek houd hoor, juist omdat ik er echt niet zo veel mee bezig ben omdat ik pas net bezig ben. ronde 3...maak me dus totaal geen zorgen. maar oke wuilde dit ff kwijt...21 juni  is mijn NOD dag!

bedankt voor het lezen en sorry voor mijn gezeur maar lucht wel op!!

knuffel van mij aan iedereen!!

Nou hopelijk is het gewoon raak, en mag je genieten van een zwangerschap...
Ene je zeurt niet ofzo hoor, deze forums is daar speciaal voor om je hart effe te kunnen luchten....

liefs Chahida

Ha Sweet,
ik ook nod 21 juni....ook zoòòòòòòò moe.....1 week zere tepels gehad, nu niet meer zo, nog een beetje gevoelig alleen maar, ik ben ook erg prikkelbaar, en kort voor de wagen, maar ja,
ik geloof het niet zomaar meer, ik kan dat haast niet weet je dat, ronde 17...nou ja, wie weet deze keer???? onzekerheid is echt niks.....
maar we blijven duimen hè! ik hoor het !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

liefs en een knuffel.....Emmie

ach ja ik zie wel, zit niet echt te wachten op mijn NOD dag, heb nu lekker een weekje vakantie!!! lekker leuke dingen doen, gaat de tijd ook snel. Heb wel zin in mijn nieuwe klusweek hahahaha nieuwe ronde, nieuwe kansen nietwaar?

Tja kan me het van jou heel goed voorstellen emmie na 17 rondes, dan geloof je nie zo snel meer, omdat je dit mischien al meerdere malen gevoelt hebt?

hoop toch dat het raak bij je blijkt te zijn!! gun het iedereen natuurlijk!

knuffelsssssssss xxxx rijmelijntje hahahaha

Terug
Bovenaan