Onzekerheid

Hoi. Ik ben 11 weken zwanger, weet het nu een maandje. Is me eerste kindje heel spannend!
Is alleen een mega rollercoaster want de vader is heel negatief en weet niet wat hij wilt...
Is voor ons beide een verassing, alleen wij hebben geen relatie we waren net 2 maanden aan het daten...
hij weet zelf niet wat hij wilt en hij maakt mij mega onzeker.. het liefst wil ik dit alleen doen, want negatieve tijd ken ik niet gebruiken. Ben heel bang.
Maar weet gewoon niet wat ik moet doen...
Iedereen zegt dat ik hem moet laten gaan en voor mezelf en de kleine kiezen! En dat wil ik ook,, maar is moeilijk!

??‍♀️??‍♀️??‍♀️
 
Waar word jij blij van? Als hij je verdrietig of onzeker maakt, kies dan voor jezelf. Zet de deur open voor als hij wel ready is om zijn verantwoordelijkheid te nemen. Dat mag ook een andere dan de klassieke paparol zijn natuurlijk, wat voor jullie werkt. Zou je nog met hem zijn als je niet zwanger was? 1 ding is goed om te onthouden: jullie zullen altijd verbonden zijn door dit kindje, dus het is goed om te kijken hoe jullie dat samen willen aanpakken, met of zonder liefdesrelatie. En wat je nu beslist, mag over een paar weken best weer anders zijn..
 
Terug
Bovenaan