Onzekerheid

Zwanger van ons eerste kleine wondertje.. ondertussen 7+6 weken heen! Donderdag eerste echo.. dus enorme spanningen..
Om mij heen veel vervelende ervaringen met zwangerschappen, waardoor ik enorm onzeker ben!

Ik heb weinig symptomen.. borsten wel eens gevoelig, in het begin veel buikpijn gehad, nu niet meer.. nu op gekke momenten kokhalzen (maar niet overgeven).. wel super moe.. geen bloedingen..

Is dit normaal? Moet ik mij juist voorbereiden op iets slechts?
 
Dat is normaal, niet iedereen heeft klachten tijdens de zwangerschap. En voor de een zijn de klachten zwaarder dan voor een ander ?
Zou mij daar niet druk om maken! Meer genieten dat je nergens last van hebt!!
 
Haha heel herkenbaar. Bij m’n vorige zwangerschap mega misselijk, nu op wat vermoeidheid en gevoelige borsten na nergens last van. Stom hoe dat je zo onzeker kan maken… Over 2 weken pas eerste echo. Spannende tijden! Hoor graag hoe je eerste echo was!! ??
 
Heyy maak je geen zorgen,

Wacht je echo af :) iedere zwangerschap is anders dus jij hebt weet andere symptomen dan andere mensen ik had helemaal nergens last van ondertussen 12 weken geleden bevallen van een mooi wondertje.
Hele fijne zwangerschap toegewenst en mocht allen met jou en de kleine goedkomen.
 
Heel normaal hoor! Ik had ook totaal geen klachten in het begin. Ik vroeg me echt af of ik wel echt zwanger was. Gelukkig met 7 werken een kloppend hartje gezien. Daarna weer geen klachten dus weet onzekerheid. Toen we met de termijn echo een mini mensje hadden gezien kon ik het pas echt geloven. Inmiddels is hij 14 maanden oud. Geniet van je zwangerschap!
 
Heel normaal. Mijn eerste zwangerschap veel kwaaltjes gehad. Bij 9 weken toch een miskraam gehad. Nu 23 weken zwanger van de 2de en bijna geen kwaaltjes. Zegt dus echt niks over het verloop. Wacht dus rustig af.
 
Terug
Bovenaan