Onzekerheid

<p>hoi lieve dames ! </p><p>ik heb in februari mijn eerst miskraam gehad ..  begin april gelijk al weer ongesteld geworden dus dat was best iets positiefs ? nu ben ik deze maand begonnen met ovulatie testen van Action en cb .. als Action donkerder werd ging ik over op cb </p><p>op de 3e had ik een stille smiley ( aankomende eisprong ) </p><p>Op de 9 de had ik al best wat bloedverlies ( licht bij afvegen ) alleen in de ochtend en verder niet </p><p>dit heb ik tot nu toe iedere ochtend gehad .. gisteren een test gedaan maar helaas negatief ..</p><p>ik ben zo bang dat ik geen ei sprong heb gehad en dus niet meer zwanger kan worden </p><p>de dokter gaf aan dat het nog van de miskraam kon komen maar duurt dit zo lang </p><p>hoor graag van jullie veel liefs </p>

Geen ervaring met miskraam maar zwanger worden op zich kan al heel lang duren. Laat staan dat je lichaam dan ook nog een miskraam moet verwerken. Denk dat de arts je ook niks beter kan melden dan dat tijd nodig heeft. Veel sterkte

Hoi.  
We waren al vrij snel zwanger in ronde 2 al .. hoop dat iemand met dezelfde ervaring dit leest .. dankjwel voor je reactie ? 
veel liefs ?

Hoi,
Bij mij na de miskraam heeft het 13 maanden geduurd en ben nu weer zwanger, duurde bij mij heel lang voor alles weer op gang kwam, maar dit is bij iedereen anders, ken ook mensen waarbij het de volgende maand alweer gelukt is! Hier kun je echt niets van zeggen, en dat het nu niet lukt wil niet zeggen dat het nooit meer lukt, positief blijven, elke dag, is een stapje dichterbij!

Terug
Bovenaan