Onzekerheid

<p>Zijn er meerdere mensen met amper een zwangerschapskwaaltje maar toch een gezonde zwangerschap hebben (gehad)</p><p>Ik ben nu ongeveer 6 weken +5 dagen zwanger maar merk nog vrij weinig. Alleen gevoelige borsten maar verder eigenlijk niets.. dat baart mij toch wel zorgen.</p>

Ja ik merkte er in die periode ook niets van en had ook geen gevoelige borsten, dus ja dat kan! Geniet er maar van, want vaak veranderd dat over een paar weekjes ?

Ik heb 2 dochters en bij beiden nooit echt kwaaltjes gehad. Wel vlagen van misselijkheid, maar nooit gespuugd bijvoorbeeld. Ik werd niet ongesteld dus daarom wist ik dat ik zwanger was, dat was alles. Toch beide keren met 8 weken een prachtige echo, er zat dus écht iets in m'n buik!

Nu 8 weken zwanger van een 3e kindje, weer geen klachten. Alleen licht misselijk tussen 7.00 en 10.00 s ochtends als ik te weinig eet, verder niks. Maandag de eerste echo. Dus afwachten! Maar ja, het kan dus prima. Kwaaltjes zeggen niks. Heerlijk juist als je je zo goed voelt. Ik ben er in ieder geval heel blij mee, zeker nu bij baby 3!

Bij de 1e pas met 8 weken ook alleen ma misselijk sochtends. Verder ook niets. Bij de 2e vanaf dag 1 al verschillende kwaaltjes. Allebei jongens dus ook dat zegt niks

Ik had ook helemaal nergens last van tot 7 weken, echt he-le-maal niks. Maakte me ook zorgen en mocht toen voor een echo komen (maar mijn verloskundigepraktijk doet dat geloof ik standaard voor iedereen die dat wil). Prachtig kloppend hartje, niks aan de hand. Diezelfde week kreeg ik last van een weeig gevoel gedurende de ochtend, maar dat was na een week weer weg, en daar is het bij gebleven totdat ik bij 5 maanden pas weer last kreeg van kwaaltjes (bekken). Het hoeft dus echt helemaal niks te betekenen =)

Terug
Bovenaan