Onzekerheid!

<p>Hallo lieve allemaal,</p><p>ik heb via de verloskundige een berekening gehad van me zwangerschap dit zou betekenen dat ik nu op week 7 zou zitten. Gisteren een echo gehad waarop ze aangaf dat het te klein was voor 7 weken en het zo groot is als 5 weken. Nu heb ik dus 2 opties mee gekregen of het is gestopt met 5 weken of de berekening is fout gegaan.Mijn eerste menstruatie dag van de laatste keer was 6 februari van 17 tot 21 was ik vruchtbaar en 19de was me ovulatie. Op 4 maart heb ik een test gedaan dit was ruim 4 dagen voor mijn officiële menstruatie. <br /><br /></p><p>Ik vraag me af of iemand dit ook heeft mee gemaakt of dat er iemand is die hier meer vanaf weet. Ik moet aankomende vrijdag weer terug komen voor een echo maar de onzekerheid sloopt me! <br /><br /></p><p> </p>

Waarschijnlijk is het óf bij 5 weken al gestopt met groeien of het vruchtzakje is altijd leeg geweest. Dat konden ze niet met zekerheid zeggen. Ik heb het bij 9 weken ongeveer moeten opwekken met medicijnen, het kwam niet uit zichzelf eruit.

pff vind zo vreselijk voor je❤️, ik ben daar dus ook heel bang voor. Het opwekken maar moet eerst toch even afwachten normaal gaat de tijd zo snel maar nu lijkt het een eeuwigheid! 

ik waardeer heel erg je antwoord had even iemand nodig die zoiets ook had meegemaakt natuurlijk hoop ik dat het bij mij anders is maar wil toch realistisch blijven. En soms is van het ergste uitgaan toch het beste! 

Ik snap je onzekerheid heel goed! Dat is slopend. Maar mocht het niet goed zijn, dan moet het zo zijn en dan gaat het vast en zeker de volgende keer goed. Maar houd hoop, wie weet gaat het bij jou goed ?

Terug
Bovenaan