Onzekerheid

<p>Hoi lieve meiden ! <br /><br /></p><p>ik heb deze maand een kuurtje gehad omdat ik Continu na mijn ei sprong tot mijn menstruatie bloedverlies had , gelukkig sinds deze maand niet ! Heeel blij ! <br /><br /></p><p>Nu heb ik normaal een cyclus tussen de 32-36. Deze maand voor het eerst even geen ovu testen gedaan , sinds een paar dagen hele gevoelige borsten en weinig kunnen eten .. vanmorgen een early digitaal van cb  gedaan en helaas niet zwangere gaf ie aan .. zit nu op dag 27 </p><p> </p><p>als het raak zou zijn zou die toch al wel zwanger aan moeten geven ? <br /><br /></p><p>ook net nog even gezellig gemaakt gewoon omdat we zin hadden en helderrood bloedverlies .. het is wel gelijk gestopt .. </p><p>Iemand die dit herkent ? <br /><br /></p><p>veel liefs </p>
 
Heeyy, ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. Ik heb altijd een cyclus van 26 dagen. Zit nu 2 dagen na mn NOD en nog niet ongesteld. Ook nog geen positieve test... ook last van gevoelige borsten en voel ook mn onder rug.
 
@loise oh wat vervelend ! Heb je dit vaker ? Hoop op een positieve test ! 


@mamalovetherboys zou die dan nog niet positief moeten zijn omdat ik al wel symptomen heb ? Groetjes 
 
Nee hoor dat hoeft niet.

Bij mijn 1e had ik tot 8 weken geen symptomen. Bij de 2e dacht ik na 3 dagen al symptomen te hebben. En was dus ook veel te vroeg om te testen en was wel zwanger. Nu Bij de 3e ook niks symptomen tot aan de 3 weken zwangerschap alleen gevoelige borsten. En nu 24 weken verder. Dus zegt allemaal niks


Bij de 1e testte ik ook pas met 8 weken zwangerschap omdat ik dacht dat ik nog aan het ontpillen was
De 2e was meer gepland en daar testte ik 9 dagen voor nod al positief met de gewone digitale cb.
De 3e was ook gepland. Had toen nog ma 1 test liggen en testte ik 1 dag ervoor ook positief.

Zou nog ff afwachten
 
@Bloempje Wij zijn bezig voor ons eerste kindje, zitten nu de in de derde ronde. Dit nog niet eerder mee gemaakt.
 
Ik had ook 29/30 maart ongesteld moeten worden. Maar tot op heden niets te bekennen…op 15 maart had ik wel mijn piek ( heb ovulatietesten gebruikt).
Vandaag twee testen gedaan, 1tje gaf een vaag lijntje en die andere was negatief….pfff. Heb de afgelopen dagen tig testen gedaan en allemaal negatief. Ook ik heb onwijs last van mijn borsten en soms menstruatie achtige pijn in mijn buik. Oh ja, en lage rugpijn….wat zou het kunnen zijn….
 
Misschien een late innesteling ? Of ben je net gestopt met de pil ? Het kan zomaar van alles zijn ! 
Ga voor je duimen deze maand ! 


 
 
Terug
Bovenaan