Onzekerheid

Hoi ,
Ik ben nu bijna 6 weken zwanger , ene dag heb ik last van alles kwaaltjes , grote borsten en pijnlijk misselijk en moe , en zoals vandaag nergens last van zelfs geen grote opgezette borsten . Herkend iemand dit ?

Na 2 miskramen is de onzekerheid zo groot ?
 
Ja vreselijk is dat he, zeker na miskramen is de onzekerheid bij een prille zwangerschap echt ruk. Kwaaltjes zeggen niets over of het wel of niet goed zal gaan, het wisselt gewoon per dag.
 
Ondanks dat ik geen miskramen heb gehad op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap na (door spiraal heen) is deze onzekerheid en angst heel normaal. Bij alle zwangerschappen heb ik dit gehad. Voor jou zal het nog erger zijn, puur vanwege je geschiedenis. 
Je klachten wisselen per dag. Ook heel normaal. Je zal elke echo en controle steeds meer vertrouwen krijgen in je lichaam en kindje en tot die tijd blijf je bang. 
Maar ik herken de wisselingen van symptomen enorm! En op die bbz na, 2 gezonde zwangerschappen gehad. 
Ik hoop dat je snel het vertrouwen krijgt! 
 
Geniet van de dagen die klachten vrij zijn. Meer dan te proberen gezond te leven en regelmatige controles kan je niet doen. Bij wijfel altijd verloskundige bellen.
 
Terug
Bovenaan