Onzekerheid

Ik moet even wat van me afschrijven.. mijn dochtertje is bijna 7 maamd en het is een behoorlijk temperamentvol meisje. Nu is ze iedere keer gefrustreerd omdat ze van alles wil, maar nog niet alles kan. Ze doet al sinds 5 maanden niks anders als op haar beentjes willen staan en ze wil alles meemaken. Je moet haar steeds vermaken, want alles is ze met 5 minuten zat..
Nu wordt ik onzeker als ik lees over rollen, tijgeren, kruipen.. ze kan van de rug naar de buik draaien, maar niet andersom en ze ligt helemaal niet graag op haar buik. Tijgeten kan ze ook nog niet. Ik laat haar dus op schoot vaak staan, omdat dit is wat ze wil en af en toe zit ze in een loopautotje, dan is mevrouw ook erg tevreden. Overal staat dat dit slecht is...nu ben ik bang dat ze straks dingen in haar ontwikkeling overslaat, heeft iemand tips??
 
Mijn dochter is 2,5 jaar en was precies zomin! Mijn dochter heeft nooit kunnen tijgeren of kruipen en zat ook vaak in het loopwagentje. Ze holde dan door de kamer in dat ding, vond ze fantastisch!
Uiteindelijk ging ze rond de 10 / 12 maanden zelf staan en lopen dus niet de druk maken hoor, ieder kind is anders! ?
 
Onze kids, een jongen en een meisje, konden met 7 maanden ook nog niet omrollen of tijgeren. Ze hebben allebei geleerd te kruipen en tussen de 15 en 18 maanden liepen ze los. Wij hebben thuis geen loopautootje, maar bij de opvang zaten ze daar wel eens in. Dus maak je vooral niet teveel zorgen. Het ene kindje gaat nou eenmaal sneller dan het andere.
 
Terug
Bovenaan