Onzekerheid

Hoi,

Momenteel ben ik 6 wk zwanger van mijn 1e kindje. Sinds wk 5 ervaar ik lage buikpijn, een zeurende pijn die constant aanwezig is. Omdat het de 1e zwangerschap is heb ik geen idee wat normaal is en ga direct van het ergste uit. Geen bloedverlies en geen blaasontsteking. Is dit normaal? Hebben meer aanstaande moeders dit?

Is normaal, dat kan de innesteling zijn. Als je toch bloed verliest en je twijfelt of maakt je zorgen, gewoon de verloskundige bellen.

Hee!

Dan loop ik een paar weken achter jou. Ik ben nu 6 weken zwanger. Heb ook wel wat krampen gehad tussen week 4 en 5. Nu voel ik me eigenlijk kiplekker. Alleen af en toe moe. Maar herkenbaar bij alle lichaamsdingetjes mezelf meteen af te vragen of het goed is en wat er gebeurd. Hier ook 1e zwangerschap, dus nog niet bekend met alles.

Bij twijfel denk ik verloskundige de vraag stellen. Maar lukt het ook om een beetje afleiding te zoeken tussendoor?

Hoi,

Inmiddels hier 8 weken en 3 dagen. Ik had het niet verwacht maar de dagen vliegen toch voorbij.

Vanmiddag (2,5 uur geleden) 3 bloedspatters met afvegen dus nu ga ik direct van het ergste uit. Tot nu niet weer en alles verder niet anders dan normaal. Hebben meer dames dit?

Terug
Bovenaan