onzekerheid

Hoi allemaal,
Ben nu 12 weken zwanger en heb dinsdag een afspraak bij de verloskundige.
Krijg dan een echo.
Ben nu heel onzeker dat het hartje niet zal kloppen. Hebben jullie daar ook last van gehad? Aan de ene kant denk je,als het hartje niet zou kloppen dan krijg je toch een miskraam?
 
Hoi Snoeppie,

De eerste 12 weken zijn voor iedereen gewoon super spannend. Je maakt je zorgen dat het niet goed is, je ziet het al helemaal misgaan........iedereen maakt dat wel mee. De een heeft het wat meer dan de ander.

Ikzelf was enorm blij toen ik goed door die eerste 12 weken heen was, nu ben ik wel redelijk ontspannen. Maar een beetje zorgen maak je je altijd, ik denk dat dat erbij hoort.

Veel succes met je echo en het zal vast allemaal wel goed zijn en dan kan ook jij rustig ademhalen.

groetjes, Jane (17 weken en 5 dagen)
 
hoi hoi

spannend joh. ik vond het ook allemaal heel eng en werd er erg onzeker van ik had met 11 weken een echo het hartje zagen we kloppen echt een opluchting. bij 15 weken moest ik voor het eerst naar de vk kon ze het hartje niet vinden dat was wel een tegenvaller maar ze stelde me gerust ze zei ja het komt vaak voor hoor het is alemaal nog zo klein. en 4 weken later moest ik weer heen en ja hoor het hartje was duidelijk aanwezig. echt het is spannend maar probeer je te ontspannen is het beste voor je kleine. en je bent al 12 weken zwanger dus alles zal vast goed zitten ik wil je veel sterkte wensen en zet hem nog ff op in de loop van je zwangerschap zal je merken dat je steeds onspannender wordt. de angst gaat nooit helemaal weg ik denk dat dat pas weg is als de kleine gezond geboren is. zet hem op.

liefs linda 20 weken
 
Hoi,

Nou niet alleen bij de eerste keer had ik dat, zelfs nu ( ik ben inmiddels 3 maal geweest) heb ik vlak voor dat ik ga het gevoel van: wat als er niets te horen is???

Dat maakt me een beetje bang, terwijl ik inmiddels de baby wel kan voelen.
Maar ik denk dat bijna iedereen die angst wel heeft. Laat je lekker geruststellen door een vriendin of je eigen vriend/man.

Mijn vriend is tot nog toe iedere keer mee geweest, en ik moet zeggen dat het toch fijner is als er iemand bij is.

Geniet van je zwangerschap, het gaat zo vlug allemaal.

Groetjes en succes ermee.

A
 
Hai Snoeppie,

Bij mijn echo begon ze te vertellen over de armpjes en de beentjes en ik riep meteen "maar ziet u een hartje kloppen?" De echoscopiste ja natuurlijk dat zie je daar! Pas toen was ik gerust gesteld. Succes met je echo!

liefs
Lot
 
Hai Snoeppie,

Ik was ook echt heel erg zenuwachtig. Het is ook echt heel erg spannend. Probeer je niet te veel zorgen te maken. Ik weet dat dat niet meevalt, maar het zal vast goed zijn. Heel veel succes
 
Ik moet ook voor de eerste echo aanstaande woensdag en ik vind het ook heel erg spannend en hoop dat alles goed is. Want dan pas wil ik het ook aan de rest van de familie vertellen en dan mag iedereen weten dat ik zwanger ben!!!
 
Terug
Bovenaan