Onzekerheid

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

26/2 jl mijn eisprong gehad en daarvoor en tijdens redelijk geklust. Sinds afgelopen dinsdag heb ik "rommel" in mijn buik, zere tepels, rare afscheiding. Sinds donderdag donkere tepels, aderen, bultjes, vlekkerige huid, moe!!! en een weeig, beetje misselijk gevoel. Misschien laat ik me leiden door wat ik lees, maar het voelt zo anders, en ook een "zwaar" gevoel in mijn onderbuik. Ben een keer eerder zwanger geweest en toen voelde het ook zo, die eindigde helaas in een miskraam.

Anyway, ik hoef pas 9 maart ongesteld te worden, dus nog 5 dagen wachten en dan nog kan ik niet testen denk ik. Haha wat een klaagzang als ik het zo teruglees, zo is het niet bedoeld maar ik wil gewoon even mijn verhaal kwijt.

Zijn er meer mensen die dit mee hebben gemaakt en inmiddels zwanger bleken?

Groetjes,
fijn weekend alvast
Snoepey

Ik snap je onzekerheid helemaal maar kan je niet gerust stellen. Wacht gewoon af tot 9 maart.. ja makkelijk gezegd, ik weet het. Stiekem hopen mag wel een beetje he?!

Ik hoop je hier na de 9e hier weer te zien.!

Liefs Kirsten

Hallo,
Als ik het zo lees qua klachten.......lijkt het net alsof je al heel lang zwanger bent. Die donkere tepels en aderen hebben  maar weinig  vrouwen vanaf dag 1.
Maar helaas kan alleen een test zekerheid geven, dus nog even een paar dagen wachten. En dan mooi gaan testen zou ik zo zeggen.
Succes ermee!

Groetjes Lillian

Bij iedereen verloopt een zwangerschap anders. Ik had ook met 4 weken veel grotere en donkerdere tepels en was al bijna een cupmaat gegroeid. (Ik deed toen namelijk de zwangerschapstest, en het was mezelf nog niet eens opgevallen, maar mijn vriend zei dat mijn borsten veranderd waren. Nu veranderen mijn tepels rond mijn ongesteldheid altijd wat van kleur dus ik dacht dat het daar aan lag) Net als met misselijkheid en alle andere tekenen, het verschilt van vrouw tot vrouw. Behalve van mijn borsten merkte ik verder helemaal niet dat ik zwanger was. Het hoeft dus niet verderop in je zwangerschap te gebeuren, en kan gerust ook eerder. En het klinkt mij in de oren of je allerlei zwangerschapskwaaltjes hebt of dat je ongi gaat worden, tenminste ik heb dergelijke klachten als ik ongi word. Ik zou gewoon echt even geduld hebben en de 9e de test gaan doen. En tot die tijd nog niet van al teveel uitgaan.

groetjes,
Wietske

Hoi hoi,

Toen ik een paar dagen overtijd was, merkte ik dat mijn tepels 'opeens' overgevoelig waren. Als nog een paar dagen later de zwangerschapstest positief was, bedacht ik me dat mijn tepels al vóór dat m'n ongesteldheid uitbleef zeer hadden gedaan als mijn man ze aanraakte... Omdat het mijn 1e zwangerschap is, is het me zelf eerst niet zo opgevallen. Inmiddels ben ik in week 7 en zijn m'n tepels nog steeds overgevoelig, maar niet meer zo erg als helemaal in het begin.

Groetjes, Loïs

hallo,

ik kreeg 6 oktober ki en de volgende dag voelde ik al dat het raak was! aan borsten vooral.
ik ben nu 23 weken zwanger en kan je gevoel goed begrijpen maar je kunt gerust testen op de eerste dag hoor.
succes
xx

Terug
Bovenaan