onzekerheid

A

Anoniem

Guest
vandaag ben ik vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie 38 dagen heen.
dus officieel 10 dagen overtyd.
heb afgelopen zaterdag de laatste test gedaan.....negatief.
ben ik nu wel of niet zwanger?
de onzekerheid.....is geen fijn gevoel.

Hoi babyoflove
Ik zit in het zelfde schuitje ik had mijn eerste dag van minn laatste menstruatie op 29 juni en zou nu 6 dagen over tijd zijn ook bij mij was de test negatief.
Ik word er helemaal gek van maar eh die site van jou kan ik op de een of andere manier niet openen.
Ik duim voor je dat je zwanger bent kijk ook even op het forum zwanger worden je zit nu op zwanger zijn.
Bianca

sorry!!!!
maar ik ga er eigelijk wel van uit dat ik zwanger ben!!!!

xxxx jessica

Hoi,

Als je de test 1 dag laat liggen, dan komt er de volgende meestal wel 2 streepjes op te staan. Als je zwanger bent.

Zo was het bij mij, ik deed de test veel ste vroeg, geen geduld! En gooide die weg toen ik maar 1 streepje zag.

Een paar dagen later deed ik weer een test en toen was ik wel zwanger!
Toen heb ik de oude test gecheckt die al in de prullenbak lag en daar stonden ineens ook 2 streepjes op!!!!!

Dus heb geduld!!!

Veel succes!

geduld?
sorry dat is heel moelijk , vooral als je het zo graag wilt!!!!!
maar ik ga aankomende dinsdag een test doen!
als ik niet ongesteld word natuurlijk!!!

xxx jessica

Hoi hoi,

Soms is het streepje idd heel vaag, maar bij de tweede zwangerschap had ik een test waarbij ook maar een streepje verscheen, maar dan het verkeerde. Het was een test van de etos (huismerk) Bij die test hoort zowieso het 1e streepje te verschijnen en het verdere 2e streepje als je zwanger bent. Bij mij verscheen dus alleen het verste (2e) streepje. Ik ging er gewoon vanuit dat ik zwanger was en dat was ook zo. Daarna heb ik alleen maar de duurdere en naar mijn inziens betere testen gekocht.

Groetjes Joyce

Uhm het is niet zo dat als er een dag later ineens een tweede streepje verschijnt dat je dan zwanger bent. Dit staat ook heel duidelijk in de beschrijving!!!!

Volgens mij gebeurt dat nl bijna altijd na een paar dagen. Anders ga je je misschien onnodig blij maken terwijl het niet zo is.

ik ga vandaag een nieuwe test halen, mijn laatste menstruatie begon op 23 juni, dus moet ik nu 6 weken zijn! o wat hoop ik dit zo!!!

Dit wordt hopelijk ons eerste kindje

Terug
Bovenaan