onzekerheid

hoi meiden,
ik ben nu 32 dagen na mijn 2de miskraam (eigenlijk 3de maar de dokter wil 5 weken niet miskraam noemen) en nog niet ongi. Heb geen symptomen maar wel onwijze afscheiding.
geen borsten gevoelig en geen pijn in mijn buik. het kan voor mijn idee alle 2 zijn wil ook niet testen want ik geloof er niet in, maar ik merk wel dat ik het weer spannend begin te vinden. net als velen wil ik niet opnieuw meemaken dat het vroeg weer loslaat als ik positief heb getest.
als ik geen symptomen heb, denk ik dat het niet goed zit als het wel raak zou zijn. snappen jullie het nog?
wilde ik even kwijt, en ben blij dat jullie mij dan even willen aanhoren, of eigenlijk, aanlezen.
groetjes,
Adren

Hi, het is niet te geloven hoe we bouwen op symptomen he, zo rond onze nod. Ik had volgens mij de vorige keer pas de symptomen na mijn nod, en toen vooral de 1e week alleen maar heeeeel veeeel plassen, vanaf week 6 voornamelijk misselijk. Ik was misselijk tot op de dag van de curretage, terwijl het al heel vroeg mis was gegaan, dus symptomen zeggen niet altijd wat. Mijn zus had helemaal geen symptomen in de eerste maanden gedurende haar 3 zwangerschappen. Dus laat je niet afschrikken, ik geloof dat je instinct, meer zegt dan je symptomen.
Veel sterkte, en we hopen gewoon dat het wel raak is.
groetjes,
Nina

Nina, dankjewel voor je reactie.
ik had inderdaad ook geen sympomen bij mijn 2de voldragen zwangerschap. ik testte toen pas na 2 weken. Daarna kwamen ze pas, maar toch ben ik nu veel onzekerder omdat het nu 2 keer is misgegaan, weet je, je bent zo blij, en dan is het niet goed.
Bij mijn eerste 2 kids, heb ik geen moment gedacht dat het wel eens mis kon gaan, en nu, denk ik aan niets anders. Heel vreemd, net of je met je gedachten het dan ook oproept, dat het niet lukt en je een miskraam krijgt, wat belachelijk is natuurlijk. Misschien is dat ook wel je instinct?
Nou, ik ben nu weer een dag verder, en nog niets, mijn langste cyclus voor mijn miskraam was 34 dagen, dus wacht nog maar af
groeten, Adren

Hoi Adren,

Jee, wat kwetst het mij dat de arts een miskraam bij 5 weken geen miskraam noemt! Bij ons ging het toen ook mis. En ja, je weet dat het 'nog maar weinig' was. Maar toch was het ons kindje in wording!

Liefs Mira

ja erg he, dat vind ik dus ook.
ik kon hem wel een mep verkopen, maar goed, heb me eroverheen gezet, net als dat hij zei, dat ik niet zo mee bezig moest zijn. ik zei, het is nirt dat het niet lukt, het is gewoon dat het niet blijft zitten tot 3 keer aan tor nu.
ik begrijp je helemaal.
groetjes Adren

Terug
Bovenaan