onzekerheid

hey meiden,
ik stel hier ook even mijn vraag,
ik ben nu in mijn 7de week van mijn zwangerschap en heb sinds 2 dagen rozige licht bruinige afscheiding. ik had gister de dokter gebeld hij kon niks doen ik moet afwachten te vroeg voor een echo zij hij vanmorgen de verloskundige gebeld die konden ook niks doen kon nog geen echo krijgen is daar te vroeg voor. wat kan dit betekenen. ik heb al een innesteling gehad een week voordat ik ong moest worden.
ik ben zo bang en heel erg verdrietig ik begin elke keer spontaan te huilen.
weet iemand misschien wat dit te betekenen heeft.
veel liefs sappie

Hoi Sappie,

Wat vervelend zeg. Ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. Je schrikt er ontzettend van. Helaas kan ik je niet echt geruststellen. Ik weet wel dat een miskraam meestal begint met oud bruin bloed en dat dan later helder rood bloed wordt (en dat is echt niet zomaar een klein beetje bij afvegen, maar een hele flinke ongesteldheid + krampen). Ik weet niet of je ook krampen hebt? Als je er echt krampen bij hebt, ben ik bang dat het niet goed is. Maar sommigen hebben de hele zwangerschap door, steeds wat bloedverlies. Het kan een haarvaatje zijn wat geknapt is, door bijvoorbeeld hoesten, niezen of overgeven ofzo. Het enige wat je kunt doen is afwachten. Frusterend he? Ik duim voor je dat het niks te betekenen heeft!!!! Heel veel succes toegewenst!!

Groetjes

Cath

Hoi Sappie,

Vervelend hoor, al die onzekerheid. We weten hier allemaal hoe je je voelt, dus zit je wat dat betreft op de goede plek.

Innestelingsbloedingen kun je trouwens vaker hebben. Steeds als het eitje zich dieper innesteldt kun je een bloeding krijgen.

Trouwens, in de zevende week kun je met een echo wel al wat zien hoor. Natuurlijk is het allemaal duidelijker als je nog even wacht en inderdaad kun je NIET zien of het een miskraam gaat worden. Dat is inderdaad afwachten, al zit je daar dus niet op te wachten!

Sterkte.

Veel liefs Mira

Het hechten van de placenta kan ook innestelingsbloedingen veroorzaken, zou me niet teveel zorgen maken!!
Heb ik net toevallig in mijn boekje gelezen.

Bons

Het zou idd van alles kunnen zijn, maar ik denk dat als je bloed verliest dat je je altijd zorgen maakt, wat er ook gezegd wordt.

Ze moeten bij 7 weken kunnen zien of er een hartje klopt. ALs dat het gevoel is dan is de kans op een mk kleiner. Ze kunnen idd niet voorspellen of je alsnog een mk krijgt.
Als het echt niet goed aanvoelt, dan zou ik erop aandringen om een echo te laten maken.

Sterkte

Terug
Bovenaan