Onzekerheid!!

A

Anoniem

Guest
Ik ben mezelf gek aan het maken, dus ik schrijf het maar even van me af.
Deze maand begonnen met ovulatietesten, afgelopen zondag 2 weken geleden begonnen met testen, die dag een lichte streep, de maandag een donkerdere en dinsdag weer een lichtere, maar zondag (of maandag) had ik ook veel slijmerige afscheiding. De afgelopen 3 maanden had ik steeds 2 weken na dat "slijm" dat ik ongesteld werd, maar dat is dus tot op vandaag nog niet gebeurd!! Nu hoop ik stiekem, maar ik wil het eigenlijk ook weer niet hopen. Het voelt wel alsof ik ongesteld ga worden, maar bij mijn eerste zwangerschap weet ik niet eens meer wat voelde. Kun je ook het gevoel hebben dat je ongesteld gaat worden maar toch zwanger zijn?? Ik ben net naar de winkel gerend om een zwangerschapstest, want als ik morgenavond nog niet ongesteld wil ik een test doen (mijn man heb ik voor de gek gehouden en gezegd dat ik ongesteld ben geworden) want ALS het toch zo is, wil ik hem zondag op vaderdag verrassen met een positieve clear blue. Ik weet het... Ik denk weer teveel vooruit, maar goed, ik word hier zo gek van!!!!!!!!!!

Die onzekerheid is heel erg kenbaar hier hetzelfde. Elke maand zit je weer in de spanning wel niet wel niet. Probeer het los te laten en het over je heen te laten komen makkelijker gezegd als gedaan natuurlijk haha. het zou wel een mooie verrassing zijn op vaderdag. En je kan het idee hebben ongesteld te worden terwijl je zwanger bent je lichaam kan je goed in de maling houden.

Succes met wachten en ik duim voor je dat het raak is.

Liefs RH

Hoi Mamaikke,

Je bent nu dan toch al overtijd? Je kunt er vanuit gaan dat je 2 weken na de eisprong toch je nod hebt? Ik geloof niet dat ik het uit zou kunnen houden tot morgenavond. En die kramp kan ook van een zwangerschap komen.

In ieder geval heel veel succes.

Groetjes Supertje

hoi mamaikke,

lastig he die spanning?
ik moet (hopelijk niet) pas over 2 weken ongi worden precies in onze vakantie.
dus ik kan hem nu helaas niet verassen op vaderdag.
hopelijk wel na de vakantie

oh doe die test gewoon !!!!!!!!!Snap niet dat je kunt wachtren als ik jou verhaal lees krijg ik al de kriebels hihihihihi
succes op naar een positieve test

Hoi supertje, mamavanesmee en mamavansanne (en natuurlijk ook RH, kon ook echt niet meer wachten en heb een test gedaan......ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!
Had al de hele dag een raar gevoel en ergens in mijn achterhoofd wist ik het.
Heb eerst test van sensitest gedaan (heel licht streepje), gelijk maar kruidvat erachteraan (streepje kwam al toen ik de urine erop druppelde!) en nu net ook nog maar de digitale van clear blue gedaan, wilde het toch echt in letters zien!!!!!!!!!!!!
Nu jullie nog, succes en bedankt voor jullie berichtjes!!!

Jeeee van Harte Gefeliciteerd meid en ga er lekker van genieten en ga je mannetje zondag maar lekker verrassen met dit mooie wonder.

Liefs RH

Hahaha ik kon niet wachten tot zondag heb het hem gister al gezegd. Nu nog 8 weken mijn mond houden tegen fam en vrienden pff

Terug
Bovenaan