onzekerheid

Ik heb met 7,3 weken een echo gehad en toen zag alles er super goed uit hartje klopte etc.
nu ben ik 9 weken en word weer onzeker pff:S Ben zo bang dat het mis gaat. De kwaaltjes nemen ook wat af.. zijn niet weg hoor! heb nog steeds gevoelige borsten maar lang zoveel pijn niet meer als met 5 weken. Ben nog steeds moe, veel naar de wc, maar heb sinds het weekend wat last van steekjes in me buik en dat is zo weer weg.. heel raar toch. Me buik groeit nog steeds. En heb ook geen bloedverlies of iets gehad. Heb trouwens sinds ik zwanger ben last van schimmelinfectie het komt en gaat zo weer maar zo irritant. Zal me wel weer aanstellen maar toch. Ik zal vast niet de enige zijn toch die dit heeft? Moet over 3 weken weer voor echo.

Hoi,

Die onzekerheid heb ik ook heel erg.Ik heb met 6wk eerste echo gehad.Morgen 9weken en volgende week met 10wk 2de echo.Ben super bang dat het straks mis gaat,maar heb nog wel alle symptomen,misselijk,heel erg moe,pijnlijke borsten.
Heb wel zoiets van gaat vaker goed en we zijn al bijna bij de 12wk.Ik denk dat de onzekerheid hele zwangerschap blijft.Iedere echo is spannend en alles wat je voelt is eng en nieuw.
Probeer toch een beetje te genieten want het zwanger zijn is al heel bijzonder.

Gr. Suusje

hey iloontje,

Ik las je berichtje en ja ik herken het heel erg, ik heb een berichtje gezet in hebben jullie dat nou ook,
Ik zal hem ff plakken

ow ja, ik heb het soms zo op de dag, dan ineens denk ik wouwww ik ben zwanger hahah dan ben ik weer net zo blij als toen ik de test uitslag zag hihih

maar ik heb ook wel last van het feit dat we nog maar zo in het begin zitten, ik ben bij vlagen ook vreeslijk bang dat het mis gaat, ik moet er niet aan denken.
Maar owww dat vind ik zo griezelig waarschijnlijk komt dat ook door wat we allemaal mee hebt gemaakt, maar wat zal ik blij zijn als we rond de 11 weken zitten dan durf ik denk ik nog meer toe te geven aan mijn blije gevoel.

Het is waar wat Suusje zegt, probeer te genieten maar die eerste maanden WAAAAAAAA laten die maar heel snel voorbij zijn, zullen we een sprongetje gaan maken naar 30 dec. ofzo hiihih

Dan spring ik met jullie mee, maar voor je het weet is het zover........ Ik ben ook bang dat het mis gaat, maar ik heb het ook met 24 weken meegemaakt dus het blijft voorlopig spannend, ik wordt wat rustiger als het levensvatbaar is.

Terug
Bovenaan