onzekerheid

hallo allemaal.

ik mag vandaag op de echo en ik ben onwijs zenuwachtig..gezien mijn verleden...zie ook topic: waarom nou toch.
het bloedverlies is wel gestopt maar soms heb ik nog wat bruine afscheiding met afvegen.
ik heb pas om 16.45 uur de echo...pfff dit word een lange dag.
ik hoop zo onwijs dat ik mag blijven in deze mamaclub!!!!!

@moi87
Dat is zeker een spannende dag vandaag voor je. Hoop zo voor je dat de echo goed is zodat je die onzekerheid niet meer hebt en je lekker kan gaan genieten van je zwangerschap. En wij willen je ook niet missen bij deze gezellige mamaclub. Heel veel succes toegewenst vanmiddag.

Hey Moi87,

Las net je reactie op mijn berichtje (zwanger worden na miskraam) Inderdaad voor jou ook een nare afwachtdag.
Ik wens je heel veel succes met wachten en ik lees hopelijk vanavond dat je een goede echo hebt gehad.
Is het bij jou "alleen" bloed verlies geweest of ook slijmdraden (sorry voor de details)?

Nogmaals heel veel succes en sterkte gewenst!
We houden elkaar op de hoogte.

Liefs

Wat spannend. Je zal vandaag wel gestresst zijn. Hopelijk kun je aan het eind van de middag een mooie echo zien en een hartje horen. ik ga voor je duimen..

Groetjes

tjonge jonge...na een heel uur uitloop....pfff wat was dat nagelbijten.mochten we eindelijk naar binnen voor de echo...

en het was goed nieuws....een hartje gezien, wat heerlijk!
toch nog wel onzekerheid, bij de vorige ging het mis na 7 weken. maar ik mag bijna elke week op echo komen, dus dat is fijn.

ik heb nog steeds wat bruin bloed...maar de vk zei dat dat niet erg was.
dames bedankt voor jullie reacties...ik zal hier nog een poosje blijven!!!jippiieeee

Terug
Bovenaan