onzekerheid

Hallo meiden,

Dit is mijn eerste zwangerschap en vind het echt geweldig.. merk alleen dat ik erg moe ben.. vanochtend hadden we een vergaderinmg en kon echt met moeite mijn ogen ophouden!

Wel moet ik zeggen dat ik ook erg onzeker ben of alles wel goed gaat.. af en toe wat steken in mijn onderbuik, weet niet goed wat ik hiervan moet denken zal er wel bij horen.. ergens ook wel bangdat het mis kan gaan maar moet me daar niet op richten..

Is dit voor jullie ook herkenbaar??

kussies

Hoi,

Ja dat is voor mij erg herkenbaar zelfs. Ook voor mij is het de eerste keer dat ik zwanger ben. En vanaf mijn eisprong heb ik al een weeeig gevoel ik mijn buik soms voelt het net alsof ik ongi moet worden.

De afgelopen twee dagen heb ik ook iets bruine afscheiding ( sorry voor de details) en dat werkt ook niet echt bevoordelijk voor de zekerheid.

Groetjes

Hi Laurie26 en mommy26,

Ook voor mij is het erg herkenbaar hoor! Die steken in mijn buik heb ik ook, en dan vooral als ik met mijn benen languit zit of lig, en dan moet niezen of hoesten. Dan schrik ik steeds wel een beetje. Maar gelukkig geen last van (al dan niet bruinig) bloedverlies ofzo. Hoewel ik wel overal lees dat dat heel goed van de innesteling kan komen. Ik zou me niet zo'n zorgen maken hoor! Probeer ervan te genieten en het klinkt cliche, maar het blijft toch afwachten en hopen dat alles goed blijft gaan...

Succes meiden!

Ik heb het ook gehad hoor meiden en volgens mijn verloskundige (ja die heb ik na 3 dagen gebeld) kunnen het 3 dingen zijn waarvan de twee eersten het waarschijnlijkst zijn.

1) innestelingspijn: voelt als ongi met verlies van oud (bruin) bloed

2) je hersenen spelen je parten en sturen signalen naar je lichaam dat de tijd van de maand gekomen is met resultaat pijn

3) lichaam bereidt zich voor op miskraam, maar daar hoef je je pas zorgen over te maken als de vloeiing rood en helder wordt.

@! Inneke, bij mij zijn de steken inmiddels op gehouden heb er niet echt last van alleen heel moe en last van mijn borsten.. verder gaat alles goed... Gelukkig..
Het is ook allemaal heel spannend..

Liefs Laurie

@Laurie26: Ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben met steken in de onderbuik. Het is precies het gevoel alsof je ongesteld gaat worden. Iedere keer als ik moet plassen check ik ook het toiletpapier, ik word er zelf helemaal gek van!!! Het is ook voor mij de eerste keer dat ik zwanger ben.

Ik heb het ook hoor... Kan echt niet wachten tot ik naar de VK mag (30 mei)! Alleen vertelde ze mij dat ze dan niets gaan doen behalve heel veel vragen stellen en wat bloed afnemen... Ik zou zo graag willen weten hoe lang ik precies zwanger ben en hoe lang die echt onzekere weken nog duren!! P.S. Voor mij is het ook de eerste zwangerschap.
Iemand van jullie al ervaring met het intakegesprek bij de VK?

@Naatje 1978: Ik heb 4 jaar geleden intake gehad, ze gaan dan chronische ziekte na in je familie, wens voor borst of fles, bloedprikken, bloeddruk, gewicht

Gewoon ook een kennismaking.

ik heb a.s. woensdag de echo en 1 juni de intake.

woensdag de echo ivm de verjaardag van mijn moeder de 27e en wil haar wel een cadeautje geven :)

Terug
Bovenaan