onzekerheid

Hoi meiden

Pfff wat wordt ik toch soms gek van mij zelf en mijn lijf.
Ik ben zo onzeker en bang dat ik iets voel en daar niks mee doe. Ik heb al weken last van mijn buik (flinke bandenpijn)
afgelopen donderdag zwangerschapsgym gehad en sinds die tijd is er een andere pijn bij gekomen, volgens mij spierpijn.

Ondanks dat mijn kindje zich met regelmaat laat horen, kan ik mij zorgen maken. Stel dat, klopt deze pijn wel.
Heb de VK via de mail op de hoogte geteld, om toch even mijn verhaal kwijt te zijn.

Maar wordt gewoon soms een beetje gek van mij zelf, Waarom kan ik niet gewoon even lekker genieten.
En dan lees ik die verhalen van andere meiden waar het mis bij is gegaan, en dan kwijg ik opeens bloedverlies, nou gelukkig was het bij even gebleven. Maar oooo die spanning.

Zaterdag hebben we de 3D echo, en kijk er zo naar uit. Maar merk dat ik dan de dagen daarvoor ook heel onzeker wordt. Zal alles nog wel goed zijn.

Nou even een zeur verhaal. Moet ook eigelijk niet klagen, als ik die andere verhalen lees. Maja

x yvonne

Begrijp het wel hoor blijft altijd spannend en wonderlijk!zeker als je andere verhalen leest,dan mag je zo blij zijn dat alles goed is.
maar heb je weer las van bloedverlies dan?weet je hoe het kwam?
gelukkig voel je je kindje wel goed bewegen
liefs jootje

Hoi, ik denk dat het door het vele afvegen, een klein wondje is ontstaan. Heb de eerste 9 weken ook bloedverlies gehad en dat was anders. Heb verder geen bloedverlies meer gehad, anders had ik wel de VK gebeld. Maar het leek niet verontrustend gelukkig

Terug
Bovenaan