Onzekerheid

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi, Ik twijfel heel erg en ik ben benieuw wat jullie hiervan zeggen....
Ik ben de laatste keer 15 juli ongesteld geweest. Ik heb mijn cyclus berekend en dat zit tussen de 23 en 28 dgn. Volgens een app die ik gedownload heb via mijn telefoon hebben we in de vruchtbaarste dgn sex gehad. Dat is vorige week geweest.
Ik weet dat je lichaam en geest je heel erg voor de gek kunnen houden, maar ik voel me compleet anders. Heb af en toe last van misselijkheid, en heb aan de linkerkant in mijn onderbuik steekjes en ben uitgeput en moe. Wie herkent dit? En wanneer zou ik eventueel kunnen testen? Moet ik wachten tot ongeveer de 15e augustus?
Ik lees graag jullie reacties.

Liefs!

Hoi!
Ik moet zeggen dat ik wel wat dingen herken maar wil ook niet te veel naar mijn lichaam luisteren ivm dat ik de vorige keer dat we zwanger wilden worden eerst ook van alles voelde maar uiteindelijk dan niet zwanger was.. De keer dat ik wel zwanger bleek had ik nergens last van.
Mijn laatste menstruatie was op 18/7 vorige week dinsdag ovuleerde ik en 14/8 is mijn NOd... Voel me de laatste dagen ook anders.. Moeier.. Hoofdpijn ( al tijden niet gehad en las op babybites dat dit kan bijneem beginnende zwangerschap) en misselijk...,
Ik wacht tot volgende week woe/donderdag of ik ongesteld word en anders testen...
Spannend hè....

X

12 augustus zal ik aanhouden als eerste testdatum.

Het kan, maar het kan ook niet. Test is de enige die duidelijkheid biedt. We zijn vaak zo gefocust op zwanger worden dat we allerlei kwalen voelen. Herken dat ook, maar het blijft "gewoon" (Ahum) even afwachten

Succes!

Toen ik zwanger van mijn zoontje bleek te zijn, wist ik dit instinctief al. Moeilijk uit leggen maar een week voor mijn NOD wist ik dat ik een week later positief zou testen. Ik heb omdat ik toch nieuwsgierig was een paar dagen voor mijn NOD destijds getest en er was een dun streepje te zien hoor. Maar dat is niet altijd het geval. Spannend allemaal, mijn NOD is rond de 25ste... Pff duurt nog heel lang... Succes allemaal, hou ons op de hoogte!

Je weet het nooit. Ik weet wel dat je lichaam een behoorlijk loopje met je kan nemen. Vele maanden had ik klachten. Dacht ik. De keren dat het echt raak was had ik nergens last van.

Het is idd super spannend! Het rare is nu ook dat vanaf gister n cappuccino me niet meer smaakt! Ben ik normaal gek op!! Ook loop ik nu vaker naar het toilet om te plassen. Dat komt dan ook opeens opzetten, normaal voel je het eerder aankomen.... en het trekkerige en misselijke gevoel blijft. Mijn vriend gaat dit weekend een weekendje met vrienden naar Zwitersland, daarna ga ik een test doen... Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte. Ben ook erg benieuwd hoe het met jullie gaat. Zo leuk om elkaar op de hoogte te brengen en ervaringen te delen. Thx!

Liefs!

Oohh ja.... en die hitte aanvallen. .. pppfff... niet tecdoen, haha. Wie herkent dit?

Bij mij ook onzekerheid, want begin juni ongesteld had ik geen last van, eind juni rommelende darmen, moe, hongergevoel dan paar keer testen gedaan maar nikss, begin juli opnieuw korte ongesteld.wel paar keer druppels bloedverlies nog al geen hevige kramp, eind juli weer soort ongesteld,,, nu afwachten en weer proberen met test... Nu aan tweede kind bezig...

Terug
Bovenaan