onzichtbaar borstvoeden

Sommige mannen vinden het schokkend (!?) om een vrouw te zien borstvoeden. Ik ben niet erg preuts, maar ik heb ook geen zin in geschrokken kerels!
Hoe geef ik mijn baby de borst zonder dat er veel te zien is? Wat voor kleren trek ik aan? Wat doe ik met m'n kleren zodat het er netjes uitziet?
Graag jullie tips!
 
Ikzelf deed een vest aan met daaronder een shirtje. Je doet dan je shirtje omhoog en hangt het vest zo ver mogelijk over je borst. Wanneer je kind dan in je qarmen ligt te drinken is het net alsof ze ligt te slapen. Bij mij wel in elk geval.
Maar ik wil nog wel even zeggen dat ik het belachelijk vind, wat is er schokkend aan, het is toch heel natuurlijk!!!!!
 
Hoi Barabara,

Inderdaad is een vestje heel handig. Verder doet een omslagdoek van je baby ook wonderen, en 's zomers had ik nog wel wat jurkjes met knopen aan de voorkant. Het hoofdje van je baby werkt trouwens ook best verhullend.

Succes,
michelle.
 
Er zijn ook voedingsbh's, die behoorlijk de borst bedekken, maar ik zou er verder niet al te veel toestanden van maken hoor, dan doet de buitenwereld dat meestal ook niet en doet men dat wel, dan is dat jammer voor de buitenwereld. Jouw kind moet ook eten en dat doe je niet op een onhygie plek als de wc.
 
Hoi Barbara,
ik maak vaak ook hetzelfde mee. Ik trek me er weinig van aan, want ik vind het een heel natuurlijk iets. Toch let ik wel op wat voor kleding ik aan doe als ik de deur uit ga. Tip: Een stretch hempje onder je trui. Het hempje kun je naar beneden trekken onder je borst. Zo heb je ook niet een halve buik bloot als je je trui wat omhoog moet doen. (dat vind ik zelf namelijk niet zo fijn)
 
Dank voor jullie tips! Het rekbare hemdje dat omlaag kan om je buik te bedekken vind ik een goeie, en ik trek m'n vesten weer eens uit de kast.

Vandaag heb ik mijn baby trouwens in de draagdoek gevoed toen hij op het consultatiebureau begon te brullen. Werkt ook goed.

Dank voor de tips en fijn te horen dat jullie je ook niet veel aantrekken van de buitenwereld bij het voeden!
 
Terug
Bovenaan