Onzin of geen Onzin

Wat vinden jullie...

9maanden ontzwangeren is geen onzin.. je lichaam heeft toch wel zowiezo 9maanden de tijd nodig om te herstellen...

9maanden ontzwangeren is onzin ..je lichaam hoeft niet te herstellen..

ik zelf heb altijd in me hoofd gehad dat ik zowiezo 9maanden wilde ontzwangeren.. en waarom tsja je lichaam heeft zowiezo de tijd nodig om te herstellen van de bevalling en wat er 9maanden in je buik heeft gezeten.. het lijkt mij dat ze het niet voor niets zeggen..

ben benieuwd :D

xxx Manuela

hi,hi,
nou dat ontzwangeren duurde bij mij veel langer!!!
de dokter zei nog bij 9 maanden( na de bevalling ) het lijkt wel of je nu pas gaat ontzwangeren...
kreg toen last van bekkenklachten, en zeer vaak terugkerende schimmelinfecties. dit allemaal door een verstrooide hormoonhuishouding!
maar ach als het allemaal weer goed gaat, ben je ook dat weer snel vergeten!!!

Ik vind het zeker geen onzin. Ik denk dat ik na een jaar pas weer een beetje mezelf was. Hoewel ik me goed voelde waren de hormonen niet te houden en mn lichaam was helemaal slapjes.

Ik ben een half jaar thuis geweest. Ik had zowieso geen werk, maar ben na een half jaar werk gaan zoeken. Moet zeggen dat was erg lekker!! Nu gaat het gewoon niet helaas anders zou ik het zo weer doen.

gr   Linda mama van Charlotte

Ik vind het ook zeker geen onzin. Je voelt je natuurlijk steeds weer beter. Maar ik had regelmatig zoiets van: Ja, nu voel ik me weer wat beter, voel ik me weer wat meer als voor de zwangerschap. En de zin in koffie had ik pas 11 maanden na de bevalling terug. Ik denk dan ook dat het wel langer duurt dan de 9 maanden ontzwangeren voor je hormoonhuishouding weer helemaal op orde is.

Groetjes,
Leeuwtje

Hoi,

M'n verkloskundige zei dat je, wat betreft je figuur, erop moet rekenen dat je 2-3 jaar na je laatste bevalling weer bent zoals je voor die tijd was.

En verder - volgens mij verschilt het per persoon. Ik begon me net weer lekker en goed te voelen toen ik (na 8 mnd) weer zwanger werd....

Groetjes,
Tess

heej,
wat leuk dat jullie berichtjes hebben geplaatst..
Maar even over de verloskundige...De mijne vertelde dat je lichaam 9maanden nodig heeft om te herstellen, maar of je je dan gelijk de oude voelt,nee dat is precies wat bij iedereen verschillend is..
Je lichaam heeft dus zowiezo de tijd nodig om te herstellen van dat wondertje in je buik die daar 9maanden bewoont heeft..

Maar wat er nu waar is of niet??
Ik vind het idee wel fijn dat ik toch ben ontzwangert,en weer vlot een 2e wonder in me armen kan sluiten.

Liefs,
Manuela

Terug
Bovenaan