Onzuivere huid

hmimes

New member


Daar was ik weer , heb een vraagje heb last van onzuivere huid beetje acne wisselnde huid soms droog soms vet weet niet meer te handelen . Totaal anders herkennen jullie dit . Ik weet dat dit erbij hoort . Hopelijk niet 9 mnd lang .

Gr
 
Wat vervelend...heb je al een dagcreme en nachtcreme voor de gemengde huid? In ieder geval goed blijven smeren. Weet niet hoe oud je bent maar er wordt vaak aangeraden vanaf 25 jaar te beginnen met dag en nacht crèmes(heb opleiding visagie gedaan).
Af en toe een maskertje geschikt voor je huidtype is ook niet verkeerd en heerlijk ontspannen...
Gebruik inderdaad niet teveel make-up en als je gebruikt een goede soort make-up....

Hoop dat je er wat aan hebt
 
Dank dames ,

Omdat ik het zo verveleld dat me huid soms erg ruw aanvoelt scrub ik wel 3x per week . En heb verschillende dagcremes en zonnebrand cremes aangeschaft omdat me huid per dag anders is .

Ik gebruik haast geen make up alleen bij het uitgaan om de wallen te dekken hihi . Ik ben 31 .

Gr
 
Teveel Scrubben is ook niet goed hè...zou het bij 1 keer per week houden en evt. Een maskertje 1 keer per week of per 2 week

Liefs
 
een meisje :) al mijn vriendinnen hadden pukkels toen ze zwanger waren van een meisje.... en degene die zwanger waren van een jongen hadden nergens last van..... Ik dus ook niet :)
 
Terug
Bovenaan