Oog ontsteking help!!!

Mijn dochter van 3 1/2 heeft een oog ontsteking. Nu moet ik 5x per dag creme in haar oog doen.
Met heel veel moeite lukt het me maar 2x per dag. Maar kind overstuur, moeder overstuur. Wat een gevecht. Heeft iemand een tip over hoe het ook anders kan?
Ik heb geprobeerd in het begin om net alsof te doen. Alsof ik een haartje uit haar oogje moest halen. Dat ging 2x goed. Nu ben ik echt 15 min bezig. Help!!!!
 
Erg jammer dat ik hier helemaal geen reacties krijg.

Het valt me ook erg tegen dat ik geen antwoord krijg op mijn mails, van de zogenaamde proffesionals op deze site.

Erg teleurstellend.

Waar is zo'n forum goed voor dan?
 
mijn dochter van 2 1/2 heeft het ook gehad,meerdere malen. de eerste keer moest ik haar echt vasthouden bij haar gezicht. de andere keren ging het al een stuk beter, doordat ze wist dat als ze stil bleef zitten het een stuk prettiger was. ik maak er maar een spelletje van met geluiden die ze leuk vind. heeft de dokter niet geadviseerd om de oogjes beide afzonderlijk schoon te maken met babyshampoo. dit heeft mijn dokter gezegd en het helpt goed. ik hoop dat het gauw over is gegaan. maar als het weer begint dat gelijk schoonmaken met 2 watjes om kruisbesmetting te voorkomen. veel succes
 
Terug
Bovenaan