Oogmeting

Ha ik ben ook brildrager en ik zou even wachten. Tenzij je je straks weer een nieuwe bril kunt veroorloven ? Mijn zicht werd tijdens de zwangerschap slechter en is nu nog steeds niet hetzelfde (kindje is 5 maanden nu). Dus ik wacht inderdaad braaf tot ik de 9 maanden voorbij ben.
Overigens denk ik nu wel eens had ik maar een tijdelijke bril gekocht, want ondertussen zie ik al 8 maanden minder scherp ?

Ik heb de vorige zwangerschap gewoon een bril gekocht. Heb dan ook +7, dus moest gewoon en dat kwartje verschil maakt dan ook niet zoveel uit. Zie toch niet helemaal scherp, ook niet met een perfecte bril. Ga nu (2 jaar later) weer een bril kopen. Haal elke twee jaar een nieuwe. Scherpte was vrijwel hetzelfde tijdens zwangerschap als daarvoor trouwens.

Ik zag aan het begin van mijn zwangerschap opeens béter. Maar helaas vanaf  het einde tot nu 3 maanden na bevalling slechter dan voorheen.
Ik moet wachten tot 6 maanden na mijn laatste x borstvoeding om opnieuw te meten.. Doe ik ook maar braaf. Heb wel het gevoel dat mijn ogen weer iets naar oude sterkte gaan nu of ik raak gewend aan nog slechter zien ;)

Tip: bij Ace&Tate kost een bril maar €100. Ook bij grote sterkte. Krijg je gewoon dunner geslepen glazen. Ben je geen honderden euro's kwijt. Ben al jaren een tevreden klant ?

Ik heb een jaar na de bevalling weer een oogmeting gedaan.... 
Wat ik begreep ivm hormonen kan het wel verschillen tijdens de zwangerschap 

Geen ervaring mee, maar, bij de eyelove kun je een bril voor 60 euro kopen! Dus dat zou eventueel een optie zijn mocht je dat geld ervoor over hebben, en ze hebben leuke montuurtjes hoor, heel trendy! 

Terug
Bovenaan