Oogmeting

<p style="text-align: left;">Ik heb voor morgen een afspraak gemaakt voor een oogmeting. Maar nou lees ik allemaal dingen over dat je dat tijdens en ook na de zwangerschap beter kan uitstellen..</p><p style="text-align: left;">iemand hier ervaring mee?</p><p> </p>

Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap een oogmeting laten doen. Was nagenoeg hetzelfde als de meting 2 jaar daarvoor en na de zwangerschap geen last gehad van m'n ogen. Voor mij maakte het dus geen verschil.

Vlak voor m’n zwangerschap een oogmeting en nieuwe bril, vlak na m’n zwangerschap weer... Vond het niet zo erg, m’n nieuwe oude bril zat niet zo lekker ?

Had diezelfde vraag een poos geleden en toch maar besloten on te wachten.
Bij een vriendin zeiden ze namelijk dat je beter kon wachten omdat het nogal kan wisselen tijdens en zelfs een half jaar na de zwangerschap. Bij mij bij een andere (en juist goed bekend staande zaak daarom vond ik het vreemd) zeiden ze "kom maar langs dan kijken we of het nu mogelijk is". 
Toen begon corona en was alles dicht en nu denk ik voor die paar maanden kan ik ook nog wel wachten. Misschien heb ik dan wel geen bril meer nodig mocht het zicht beter worden ?

Terug
Bovenaan